  • 1. Data: 2012-11-30 08:50:21
    Temat: Tusze do HP NEW
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Przy okazji tuszy to do HP już będzie można kupić tylko tusze orginalne albo
    regenerowane, nowe tusze/pojemniki produkowane przez innych producentów
    zostają wycofane z rynku i jeśli macie gdzieś okazję kupić na zapas to warto
    sie zastanowić.

  • 2. Data: 2012-11-30 10:23:49
    Temat: Re: Tusze do HP NEW
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Fri, 30 Nov 2012 08:50:21 +0100, Chris napisał(a):

> [...]
    > zostają wycofane z rynku i jeśli macie gdzieś okazję kupić na zapas to warto

    Skąd masz tę wiedzę?

  • 3. Data: 2012-11-30 10:26:09
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Jacek nabazgrał(a):

    > Skąd masz tę wiedzę?

    Powiem tak .. bo wiem, musisz mi zaufać :)

  • 4. Data: 2012-11-30 10:28:11
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Jacek nabazgrał(a):

    > Skąd masz tę wiedzę?

    Powiem więcej ... HP zaczyna sama skupować puste pojemniki tak żeby do
    regeneracji było jak najmniej na rynku a co za tym idzie bardzo możliwa jest
    spora podwyżka regenerowanych tuszy HP ze względu na małą dostępność
    pojemników.

  • 5. Data: 2012-11-30 10:41:38
    Od: K <...@...c>

    W dniu 30-11-2012 10:28, Chris pisze:
> [...]
    > regeneracji było jak najmniej na rynku a co za tym idzie bardzo możliwa
    > jest spora podwyżka regenerowanych tuszy HP ze względu na małą

    sporo pojemnikow to produkcja chinska jednorazowa nienadajaca sie do
    ponownego napelnienia. jesli ta wiedza to wlasne przemyslenia a nie
    jakies unijne rozporzadzenie to slabo ;]

  • 6. Data: 2012-11-30 10:48:56
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Fri, 30 Nov 2012 10:26:09 +0100, Chris napisał(a):

    > Jacek nabazgrał(a):

    > Powiem tak .. bo wiem, musisz mi zaufać :)

    Ja ufam mojemu brazerowi...
    http://allegro.pl/tusz-brother-mfc290c-mfc297c-mfc29
    5cn-mfc490c-fv-i2806672502.html

  • 7. Data: 2012-11-30 10:49:23
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    K nabazgrał(a):

    > sporo pojemnikow to produkcja chinska jednorazowa nienadajaca sie do
    > ponownego napelnienia. jesli ta wiedza to wlasne przemyslenia a nie jakies
    > unijne rozporzadzenie to slabo ;]

    I tych produkcji Chińskiej już nie będzie bo HP wygrało sprawę o podróbki
    Wszystkie tusze produkowane jako nowe nie przez HP zostają wycofane na pewno
    z Polskiego rynku (o innych rynkach po prostu nie wiem) i obowiązuje zakaz
    sprzedaży, na pewno przez dużych graczy bo pewnie jakiś mały sklepik w
    pipidówko będzie dalej miał te 5-10 sztuk na półce nic o tym nie wiedząc.

  • 8. Data: 2012-11-30 10:51:03
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Jacek nabazgrał(a):

    > Ja ufam mojemu brazerowi...
    > http://allegro.pl/tusz-brother-mfc290c-mfc297c-mfc29
    5cn-mfc490c-fv-i280667
    > 2502.html

    Tylo co ma Brother do HP ?? ja mam Canona i też nie mam problemów z tuszami
    :)

  • 9. Data: 2012-11-30 10:54:02
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Fri, 30 Nov 2012 10:49:23 +0100, Chris napisał(a):

> [...]
    > sprzedaży, na pewno przez dużych graczy bo pewnie jakiś mały sklepik w
    > pipidówko będzie dalej miał te 5-10 sztuk na półce nic o tym nie wiedząc.

    A Polska nie podpisała ACTA.

  • 10. Data: 2012-11-30 15:21:12

    W dniu 30-11-2012 10:49, Chris pisze:
> [...]
    > obowiązuje zakaz sprzedaży, na pewno przez dużych graczy bo pewnie jakiś
    > mały sklepik w pipidówko będzie dalej miał te 5-10 sztuk na półce nic o

    daj link ktory jasno o tym mowi ze wyniku jakiegos procesu nie bedzie
    mozna kupic zamiennikow HP w polsce.