  • 1. Data: 2009-11-15 07:19:20
    Temat: Tuner cyfry zawiesza się na HD
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    nie wiecie co mu może dolegać?
    wszystko działa OK do momentu włączenia kanałów HD. po kliku minutach tuner
    zawiesza się i pojawia się komunikat "brak uprawnień do oglądania tego
    kanału" i to na wszystkich programach również FTA. muszę wyłączyć i włączyć
    ale znowu tylko kilka minut i zwis
    tuner działa przez spliter. spliter ma już kilka lat
    pzdr
    GL

  • 2. Data: 2009-11-15 08:03:48
    Temat: Re: Tuner cyfry zawiesza się na HD
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "glang" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
    > nie wiecie co mu może dolegać?

    Jaki tuner?

> [...]
    > włączyć ale znowu tylko kilka minut i zwis
    > tuner działa przez spliter. spliter ma już kilka lat

    A bez splittera robi tak samo?

  • 3. Data: 2009-11-15 17:37:24
    Od: "DeSola" <p...@o...pl>

    Witam, miałem to samo
    Problem jest zbyt słaby sygnał, tj. za mała antena do tego źle ustawiona
    Do odbioru HD potrzebujesz dobrej jakości sygnału
    U mnie po wizycie gościa który poustawiał antenę problemy zniknęły

    pozdrawiam

    Maciek

  • 4. Data: 2009-11-16 07:41:29
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    glang pisze:
> [...]
    > włączyć ale znowu tylko kilka minut i zwis
    > tuner działa przez spliter. spliter ma już kilka lat

    1. jaka antena 60 cm czy więcej
    2. ile i jaki kabel, bo to też b. ważne
    3. tak jak poprzednik, źle ustawiona antena

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Debian Lenny, Gnome, Compiz-Fusion

  • 5. Data: 2009-11-17 16:41:15
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    > 1. jaka antena 60 cm czy więcej
    > 2. ile i jaki kabel, bo to też b. ważne
    > 3. tak jak poprzednik, źle ustawiona antena

    hmm, to chyba to. problem pojawia się przy brzydkiej pogodzie. w pięknym
    słonku jest OK
    antena 90 ale montowana 4 lata temu więc ma prawo już potrzebować
    sprawdzenia :)
    dzięki
    pzdr
    GL

  • 6. Data: 2009-11-18 14:28:06
    Od: Wmak <w...@g...pl>

    On 17 Lis, 17:41, "glang" <g...@o...pl> wrote:

    > hmm, to chyba to. problem pojawia się przy brzydkiej pogodzie. w pięknym
    > słonku jest OK

    Na starej antenie 60 od Cyfry, po wymianie konwertera na Twin i
    precyzyjnym ustawieniu (miernikiem był tuner Philips "po-Wizyjny")
    najważniejsze było wyregulowanie skosu, zaniki są tylko przy oberwaniu
    chmury lub zaklejeniu konwertera śniegiem.
    Zwykły jesienny, gęsty deszcz nie ma wpływu na odbiór.

  • 7. Data: 2009-11-19 06:59:30
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Wmak pisze:

> [...]
    > chmury lub zaklejeniu konwertera śniegiem.
    > Zwykły jesienny, gęsty deszcz nie ma wpływu na odbiór.

    to miernik super, nic dodać...
    antena jest za mała, tym bardziej na twina, choć to zależy
    od miejsca, ile i jaki kabel.
    myślę, że można ją ustawić ale nie takim sposobem,
    więc lepiej zmienić czaszę na większą.