  • Data: 2009-11-12 15:39:38
    Temat: Tuner TV do projektora
    Od: "VSS" <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam !

    Poszukuje dobrego tunera TV do projektora. Do testów kupiłem na pazzegro
    jakis za stówkę ale jakoś jest co najmiej kiepska. Wolę wydac 200-400PLN ale
    kupic cos naprawde dobrego. W wyjściem po S-Video, wejściem i wejściem VGA.
    Jakby miało, na przyszłość, hdmi albo component to bym nie pogardził. Nie
    chcę kupowac w ciemno i rozczarować się jakością obrazu. Obraz z projektora
    wyśweitlam nieduży, około 150", źródło to kablówka. Poradzicie cos naprawde
    dobrego ??
    --
    VSS
    http://vss.pl