  • 31. Data: 2011-06-09 18:47:28
    Temat: Re: Tuner TV Sat
    Od: Mirek <i...@z...adres>

    On 09.06.2011 19:00, Remek wrote:

    > Miałem na myśli niebezpieczeństwo spowodowania zwarcia wyjścia tunera i jego
    > uszkodzenie.

    Tunery teoretycznie powinny być na to odporne - mój stary (analogowy i
    bez OSD) tuner po zwarciu wyświetlał coś na kształt "5hrT".

    Mirek.

  • 32. Data: 2011-06-09 21:50:15
    Od: "Remek" <d...@g...com>

    Użytkownik "Mirek" napisał:

    > Tunery teoretycznie powinny być na to odporne ...

    Co być powinno, a co jest ... Nie zawsze jest co być powinno :) Miałem stary
    tuner dający 12/18V przez scalak typu LM317. I ten był odporny na zwarcie
    wyjścia. Nowszy tuner niestety nie i padł.

    Remek

  • 33. Data: 2011-06-10 05:12:20
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    > Miałem na myśli niebezpieczeństwo spowodowania zwarcia wyjścia tunera i jego
    > uszkodzenie.

    każdy dekoder ma zabezpieczenie przeciwzwarciowe.
    ile to razy zwarłem, a poleciał tylko jeden stary
    multi (czeskie g...).

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 11.4 - power of linux

  • 34. Data: 2011-06-11 11:17:20
    Od: "Remek" <d...@g...com>

    Użytkownik "pawell32" napisał:

    > każdy dekoder ma zabezpieczenie przeciwzwarciowe.

    Szkoda że nie wiedział o tym mój tuner, który się uszkodził.

    Remek