  • Data: 2010-07-19 08:28:56
    Temat: TuBiedronka - do wszystkich po 0.25
    Od: a...@p...pl szukaj wiadomości tego autora

    Czesc,

    ostatnio wpadla mi ulotka TuBiedronka i patrze polaczenia do
    wszystkich sieci po 0,25 zl. Z tego co wiem, to PlayFresh ma po 0,31
    (brutto). Innych nie kojarze.

    na 300 minutach (na komorki - do wielkiej trojcy komorkowej) wychodzi
    roznica 18 zl.

    Czy gdzies w TuBierdronce tkwi haczyk (regulaminowy)??

    Jakie sa stawki do wszystkich u innych prepaidowcow, takie regularne
    (bez szczegolnych promocji i zakladamy ze dzwonimy do wielkiej trojcy
    era,plus, orange - bo tego jest najwiecej).

    --
    ThinkXtra