  • 71. Data: 2009-10-07 15:09:24
    Temat: Re: Trudny temat - lokalizacja muchy w przestrzeni 3D
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la> napisał w
    wiadomości news:haib6q$c85$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > no słucham, oświeć mnie jak to ucho działa?:O)

    Jeszcze sie nie nazarles?

  • 72. Data: 2009-10-07 16:04:52
    Od: "qlphon" <q...@p...fm>

    > jesli ograniczysz się wyłącznie do9 detekcji amplitudy to 4ry to minimum,
    > ale jest jedno ale, zastanowiłeś się nad zdolnością rozdzielczą takiego
    > układu?:O)

    tak

    ale dla mnie to eot,
    koniec karmienia troli...

  • 73. Data: 2009-10-07 16:05:20
    Od: "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la>

    Órzytkownik "Ghost" napisał:
    spiepszaj trolu!!!

  • 74. Data: 2009-10-07 16:26:05
    Od: "Dariusz K. Ładziak" <l...@w...pdi.net>

    Użytkownik qlphon napisał:

    > dokładnie jak piszesz, z jednym małym "ale"
    > z 3 mikrofonów dostaniesz 2 takie punkty
    > "z tyłu" i "z przodu" płaszczyzny mikrofonów
    >
    > dlatego potrzebny jest 4 leżący poza ta płaszczyzną ;-)

    Łaskawie założyłem pełen namiar amplitudowo - fazowy. Przy czystym
    namiarze amplitudowym oczywiście masz rację - tyle że namiar czysto
    amplitudowy to i tak w kapcie można sobie włożyć.

    --
    Darek

  • 75. Data: 2009-10-07 16:39:14
    Od: "Dariusz K. Ładziak" <l...@w...pdi.net>

    Użytkownik Papa Smerf napisał:

    > no słucham, oświeć mnie jak to ucho działa?:O)

    Przecież napisałem - podręcznik anatomii w łapę i poszukać co robi
    struktura ucha wewnętrznego ślimakiem zwana.
    A wcześniej poczytać tamże jaka jest szybkość przekazywania informacji w
    układzie nerwowym i zestawić ją z częstotliwością zmian ciśnienia
    akustycznego - wychodzi że fizyczna niemożliwością jest żeby przekazać z
    ucha do mózgu przebieg zmian ciśnienia akustycznego - ot, linia
    transmisyjna ma za niska częstotliwość odcięcia a cewek Puppina nikt w
    nią nie włączył.

    I nie wiem czy wiesz ze mikroruchami gałki ocznej odpowiedzialnymi za
    stabilizację obrazu widzianego nie zawiaduje mózg tylko splot nerwowy
    wewnątrz oka - bo droga sygnałów od oka do mózgu i z powrotem do mięśni
    oka jest zbyt długa i nie dałoby się nadążyć okiem za najszybszymi
    zmianami położenia obiektu lub czaszki... Cóż, nasz układ nerwowy bazuje
    na szerokości kanałów transmisji a nie na ich szybkości - w komputerach
    dąży się do przechodzenia na transmisję jak najbardziej szeregową
    (minimalizacja ilości drutów) ale natura woli transmisję równoległą -
    wyobrażasz sobie system komputerowy z łączem równoległym przekazującym
    jednocześnie dziesiątki tysięcy sygnałów? A my w głowie i okolicach tak
    mamy!

    --
    Darek

  • 76. Data: 2009-10-07 17:49:41
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la> napisał w
    wiadomości news:haij3n$p8k$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > spiepszaj trolu!!!

    Pokasz fotkie.

  • 77. Data: 2009-10-07 17:53:58
    Od: "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la>

    Órzytkownik ""Dariusz K. Ładziak"" napisał:
    > Przecież napisałem - podręcznik anatomii w łapę i poszukać co robi
    > struktura ucha wewnętrznego ślimakiem zwana.

    no to biorę podręcznik i co tu mamy? na wejściu akustyczny sygnał dzwiękowy
    uderza w bębebek/mębratnę ucha/mikrofonu, dalej coś tam dzieje się w środku,
    coś zupełnie nie istotnego dla tematu tak jak co się dzieje wewnątrz
    mikrofonu, a na końcu ucho przekazuje nerwom słuchu sygnał elektryczny, bo
    nie wiem czy wiesz że nerwy przewodzą sygnały elektryczne?
    więc mamy mikrofon, na wejściu masz sygnał dzwiękowy, na wyjściu
    elektryczny, wszystko:O)

    > wychodzi że fizyczna niemożliwością jest żeby przekazać z ucha do mózgu
    > przebieg zmian ciśnienia akustycznego - ot, linia transmisyjna ma za niska
    > częstotliwość odcięcia a cewek Puppina nikt w nią nie włączył.

    co to znaczy że jest niemożliwe? to źle zadane pytanie, powinno być: z jaką
    precyzją ucho przekazuje informacje o dzwieku do muzgu i tyle, nic nie ma
    nieskończonych przepustowości:O)

> [...]
    > transmisję równoległą - wyobrażasz sobie system komputerowy z łączem
    > równoległym przekazującym jednocześnie dziesiątki tysięcy sygnałów? A my w

    jesteś w błędzie, bo akurat dąży się do równoległego przesyłania informacji,
    ale prawdą jest że w kompach często wypiera ją szeregowe, ale to wynika
    tylko i wyłącznie z ograniczonych możliwosci naszej technologii, tak samo
    dąży się do przetważania równoległego, ale znów nasza technologia jest
    ułomna, dąży się do komputeruw opartych o sieci neuronowe, ale podobnie nie
    potrafimy tego zrobić:O)

  • 78. Data: 2009-10-07 18:28:38
    Od: Zbych <z...@o...pl>

    Papa Smerf pisze:

    > no słucham, oświeć mnie jak to ucho działa?:O)

    Dariusz już ci napisał. Jak masz jeszcze jakieś odkrywcze przemyślenia,
    to nie krępuj się - pisz.

  • 79. Data: 2009-10-07 20:21:00
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la> napisał w
    wiadomości news:hailb6$pn0$1@nemesis.news.neostrada.pl...

> [...]
    > wewnątrz mikrofonu, a na końcu ucho przekazuje nerwom słuchu sygnał
    > elektryczny, bo nie wiem czy wiesz że nerwy przewodzą sygnały elektryczne?

    Ty naprawde jestes az taki glupi czy po prostu masz dwanascie lat?

  • 80. Data: 2009-10-07 21:11:19
    Od: "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la>

    Órzytkownik "Ghost" napisał
    > Ty naprawde jestes az taki glupi czy po prostu masz dwanascie lat?

    a ty durniu czego tu chcesz?
    mama pozwoloła się popawić po dobranocce?:O)