  • 11. Data: 2010-08-04 10:09:37
    Temat: Re: Trasa Katowice - Krynica Morska
    Od: "grin" <s...@a...er>

    Użytkownik "jerzu" <t...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:m7pg561hk2m9s0ocb2sb6fpcks0cpod559@4ax.com...
    > A potem zdziwienie: miałem być w Krynicy Morskiej a jestem w Górskiej

    Dobrze, że nie jak w dowcipie:
    Chciał nad morze, proponowali Jastrzębią Górę, wybrał Morskie Oko

  • 12. Data: 2010-08-04 11:13:04
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-08-03 20:17:28 +0200, "Paweł" <p...@u...to> said:

    > Nooo. ale dałem ciała ....

    E tam. Do Krynicy się zgadza, więc 50% jest OK.
    :-)

    --
    Bydlę

  • 13. Data: 2010-08-04 12:00:21
    Od: "Stefan Tabak" <s...@W...gazeta.pl>

    grin <s...@a...er> napisał(a):

    > Dobrze, że nie jak w dowcipie:
    > Chciał nad morze, proponowali Jastrzębią Górę, wybrał Morskie Oko

    I tak oto doszliśmy do sedna sprawy. Oto grupa, na której nikt nie potrafi dać
    jednej odpowiedzi na temat, tylko p....li bez sensu.
    Bawcie się przyjemniaczki dalej, ale już beze mnie.
    Nic sensownego na tej grupie dowiedzieć się nie można.

  • 14. Data: 2010-08-04 12:07:05
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Stefan Tabak" <s...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Bawcie się przyjemniaczki dalej, ale już beze mnie.
    > Nic sensownego na tej grupie dowiedzieć się nie można.

    Jakbyś nie zauważył, to to jest grupa dyskusyjna, a nie wersja route
    plannera dla leniwych, która za Ciebie robotę odwali.
    Jaki był Twój wkład w tą grupę, chciałeś tylko brać, czy coś od siebie też
    dałeś?

  • 15. Data: 2010-08-04 12:36:01
    Od: "grin" <s...@a...er>

    http://rtfm.killfile.pl/#lajza

  • 16. Data: 2010-08-04 12:41:04
    Od: "grin" <s...@a...er>

    Użytkownik "Stefan Tabak" <s...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Nic sensownego na tej grupie dowiedzieć się nie można.

    To oglądałeś?
    http://www.zumi.pl/trasa.html?xs=19.021779&ys=50.259
    138&xk=19.439342&yk=54.379937&v=true&loc1=Katowice&l
    oc2=Krynica%20Morska,%20woj.%20pomorskie,%20powiat%2
    0nowodworski&utf=1#widget:2

  • 17. Data: 2010-08-04 15:22:23
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Wed, 4 Aug 2010 10:00:21 +0000 (UTC), "Stefan Tabak"
    <s...@W...gazeta.pl> wrote:

    >I tak oto doszliśmy do sedna sprawy. Oto grupa, na której nikt nie potrafi dać
    >jednej odpowiedzi na temat, tylko p....li bez sensu.

    Masz z tym problem?

    >Bawcie się przyjemniaczki dalej, ale już beze mnie.

    Cześć.

    >Nic sensownego na tej grupie dowiedzieć się nie można.

    Jakie pytanie, taka odpowiedź.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 18. Data: 2010-08-04 15:23:39
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Wed, 4 Aug 2010 10:09:37 +0200, "grin" <s...@a...er> wrote:

    >Dobrze, że nie jak w dowcipie:
    >Chciał nad morze, proponowali Jastrzębią Górę, wybrał Morskie Oko

    Był podobny przypadek w Polsce. Jakaś zagraniczna wycieczka zamiast do
    Olsztyna w woj. warm.-maz. dojechała do Olsztyna k. Częstochowy. Tak
    ich zaprowadził GPS.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 19. Data: 2010-08-04 21:01:26
    Od: monse1 <m...@o...pl>

    W dniu 2010-08-03 19:06, Stefan Tabak pisze:
    > Którędy wg Kolegów najlepiej pojechać z Katowic do Krynicy Morskiej? Jazda w
    > porze dziennej, mam tam być ok. godz. 16.30 (jazda w czwartek).

    Moja ulubiona trasa:
    Katowice -> Łódź - > Włocławek -> pierwszych światłach we włocławku w
    prawo na Płock-> Lipno-> Golub Dobrzyń - > Grudziądz-> A1 kierunek
    Gdańsk, za bramkami w prawo do Pruszcza Gdańskiego -> 226 do Przejazdowo
    - > 501 do Krynicy Morskiej.
    Łódź możesz minąć przez Pabianice, Aleksandrów ŁÓdzki, Konstantynów Łódzki.
    Monse1

  • 20. Data: 2010-08-29 15:45:35
    Od: Grejon <g...@g...pl>

    W dniu 2010-08-04 15:23, jerzu pisze:

    > Był podobny przypadek w Polsce. Jakaś zagraniczna wycieczka zamiast do
    > Olsztyna w woj. warm.-maz. dojechała do Olsztyna k. Częstochowy. Tak
    > ich zaprowadził GPS.

    Ja miałem podobny przypadek. Chciałem jechać do klienta na Wilanowską na
    Stegny, a tu się okazało, że mieszka na Wilanowskiej (Gwardzistów). :)
    Innym razem zajechałem na Szmaragdową na Targówku, bo klient nie
    wspomniał, że mieszka na Szmaragdowej w Wesołej. Dlatego często w AM
    stosuję wyszukiwanie po kodzie pocztowym.