  • Data: 2012-07-23 15:20:10
    Temat: Transporter do motocykli/wieszak na hak
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Hej,
    W sumie może pytanie bardziej się nadaje na grupe samochodową, ale
    najpierw spróbuje tutaj. Wkurza mnie już mocowanie motocykli na przyczepke
    gdy chce pojechać na tor SV, albo w dalszy teren na DT. Przyczepkę mógłbym
    kupić, ale nie mam za bardzo gdzie jej trzymać. Ostatnio wpadł mi w oko
    taki patent:
    http://allegro.pl/hit-nie-przyczepa-a-transporter-do
    -motocykla-i2508147258.html
    Widziałem to na żywo, jest zrobione bardzo solidnie i w przemyślany
    sposób. Jednak martwi mnie to, że moim samochodzie (Citroen C5) nośność
    haku to tylko 85kg, poza tym wieszanie prawie 200kg za tylną osią chyba
    też niezbyt dobrze zrobi zawieszeniu (chociaż samo się wypoziomuje).

    Co myślicie o takim mocowaniu motocykla na zwykłym kombi? Ma to sens, czy
    skończy się przełamaniem auta na pół? :)

    Piotr Klimek
    Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R
    http://bikepics.com/members/piko/