  • 1. Data: 2009-12-03 07:51:46
    Temat: Transport na Zapkolajki Wawa
    Od: "Tytus z fabryki" <v...@o...pl>

    Siemka
    W zwiazku z tym ze mam dosc wolny metabolizm szukam transportu do i od
    Zapka.
    Dla dwoch osob dodam ale jedna mala - choc strasznie gadatliwa.
    No.

    T.

  • 2. Data: 2009-12-03 08:29:04
    Temat: Re: Transport na Zapkolajki Wawa
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    Tytus z fabryki pisze:
    > Siemka
    > W zwiazku z tym ze mam dosc wolny metabolizm szukam transportu do i od
    > Zapka.
    > Dla dwoch osob dodam ale jedna mala - choc strasznie gadatliwa.

    Transport juz masz, tylko znajdz jeszcze kierowce co poprowadzi z
    powrotem. Bo ja tez mam wolny metabolizm.

    I mam duzy bagaznik to mozesz wsiasc psa.

    KJ

  • 3. Data: 2009-12-03 09:10:50
    Od: "Tytus z fabryki" <v...@o...pl>

    Siemka

    *** "KJ Siła Słów"
    Transport juz masz, tylko znajdz jeszcze kierowce co poprowadzi z powrotem.
    Bo ja tez mam wolny metabolizm.I mam duzy bagaznik to mozesz wsiasc psa.

    OK, a z powrotem to moze pies poprowadzi???

  • 4. Data: 2009-12-03 09:14:08
    Temat: p.s.
    Od: "Tytus z fabryki" <v...@o...pl>

    Siemka
    ***"KJ Siła Słów"
    Transport juz masz,

    W rewanzu moge Cie zabrac na Połmaraton Swietych Mikolajów w PiernikoCity
    ale pod warunkiem ze pobiegniesz ze mna (moze tez byc z psem)

    T.

  • 5. Data: 2009-12-03 09:38:27
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    Tytus z fabryki pisze:

    > OK, a z powrotem to moze pies poprowadzi???

    Ta, posadzimy na podszybiu i bedzie lapa kierunek pokazywal.

    Drodzy sluchacze z Wawy - pozostaly 2 wolne miejsca w duzej bryce,
    warunek jest jeden - trzeba byc rano po imprezie trzezwym i wrocic.

    Kierowcy zapewniamy wspomaganie kierownicy, zydel w pradzie, wysoka
    ergonomie, ponadprzecietny komfort oraz wplyw na repertuar muzyczny
    odtwarzany w pojezdzie.

    KJ

  • 6. Data: 2009-12-03 11:10:31
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    KJ Siła Słów napisał(a):
    > Transport juz masz, tylko znajdz jeszcze kierowce co poprowadzi z
    > powrotem. Bo ja tez mam wolny metabolizm.

    ej, zapraszal Was ktos???

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    _motory_ pijadzio i susuki

  • 7. Data: 2009-12-03 11:46:17
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    Kamil Nowak 'Amil' pisze:

    > ej, zapraszal Was ktos???

    Nie, wejdziemy razem z drzwiami.

    KJ

  • 8. Data: 2009-12-03 11:53:27
    Od: "Tytus z fabryki" <v...@o...pl>

    Siemka

    ***Kamil Nowak 'Amil' pisze:
    ej, zapraszal Was ktos???

    "KJ Siła Słów"
    Nie, wejdziemy razem z drzwiami.

    i bedziemy mieli psa - ci co go znaja wiedza, ze nie zawacham sie go uzyc...

    T.

  • 9. Data: 2009-12-03 11:56:36
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Tytus z fabryki pisze:
> [...]
    > Nie, wejdziemy razem z drzwiami.
    >
    > i bedziemy mieli psa - ci co go znaja wiedza, ze nie zawacham sie go uzyc...

    no no, ci co go znają, będą wiedzieli, że jak jest pies, to w okolicy
    gdzieś leżeć musi Tytus. z fabryki Tytus.

    --
    gildor
    czarny grzechotnik w litrze k5

  • 10. Data: 2009-12-03 12:48:41