-
1. Data: 2011-05-13 19:39:39
Temat: Transalp i awaryjność
Od: zwyszomi <zwyszomi@_NOSPAM_gmail.com>
Witam
Prośbo o info od doświadczonych użytkowników. Najczęstsze awarie po
przejechaniu ~15 tys po trasach mieszanych asfalt-droga
szutrowa-wyschnięta glina. Wubieram się do Afryki i próbóję wymyśleć co
się może popsuć.
Moto bedzie dość nowe, nie więcej niż 1-2 tys. przebiegu
--
Wysłano z czytnika Ścigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/
-
2. Data: 2011-05-13 19:44:46
Temat: Re: Transalp i awaryjność
Od: "Grzybol" <g...@w...pl>
Użytkownik "zwyszomi" <zwyszomi@_NOSPAM_gmail.com> napisał w wiadomości
news:f1ec96acbe725fbce248c4cbc3d4728b$1@grupy.scigac
z.pl...
> Witam
> Prośbo o info od doświadczonych użytkowników. Najczęstsze awarie po
> przejechaniu ~15 tys po trasach mieszanych asfalt-droga
> szutrowa-wyschnięta glina. Wubieram się do Afryki i próbóję wymyśleć co
> się może popsuć.
> Moto bedzie dość nowe, nie więcej niż 1-2 tys. przebiegu
W Afryce to najszybciej psuje się kierownik. Przeważnie po serii z AK47.
--
Grzybol
-
3. Data: 2011-05-13 19:46:58
Temat: Re: Transalp i awaryjność
Od: falco <m...@w...pl>
W dniu 2011-05-13 21:39, zwyszomi pisze:
> Prośbo o info od doświadczonych użytkowników. Najczęstsze awarie po
> przejechaniu ~15 tys po trasach mieszanych asfalt-droga
> szutrowa-wyschnięta glina. Wubieram się do Afryki i próbóję wymyśleć co
> się może popsuć.
> Moto bedzie dość nowe, nie więcej niż 1-2 tys. przebiegu
Siema,
co prawda sam wciąż uważam się za początkującego, bo pyrkam na Trampku
dopiero 2 sezon, ale w ciemno polecam Ci forum TA lub AT gdzie jest
baaardzo dużo wyjadaczy, którzy przelatali na Trampkach czy Afrykach
dziesiątki tys. km po bezdrożach Europy czy Azji i z pewnością Ci coś
doradzą.
Domyślam się, że chcesz kupić 700, która mi również bardzo się podoba,
ale musisz wziąć pod uwagę, że w stosunku do 650 czy 600, którą sam
ujeżdżam została z pewnością poprawiona do typowego podróżowania po
czarnym kosztem wjazdu w teren...
--
Pozdr! falco
SenNa... 356 '58 175
T.Apacz 0.6 '97
-
4. Data: 2011-05-13 19:52:41
Temat: Re: Transalp i awaryjność
Od: "Hinek" <h...@o...pl>
Użytkownik "zwyszomi" <zwyszomi@_NOSPAM_gmail.com> napisał
>
> Prośbo o info od doświadczonych użytkowników. Najczęstsze awarie po
> przejechaniu ~15 tys po trasach mieszanych asfalt-droga szutrowa-wyschnięta
> glina.
>
>
http://forum.transalpclub.pl/
Najlepiej tam popytaj.
Pozdr
--
Hinek
-
5. Data: 2011-05-13 20:49:15
Temat: Re: Transalp i awaryjność
Od: zwyszomi <zwyszomi@_NOSPAM_gmail.com>
Kilka lat temu byłem w Jemenie, tam przy wjazdach do więszych miast stoją
znaki drogowe: zakaz noszenia karabinów. Taka świecka tradycja
--
Wysłano z czytnika Ścigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/
-
6. Data: 2011-05-13 20:50:16
Temat: Re: Transalp i awaryjność
Od: zwyszomi <zwyszomi@_NOSPAM_gmail.com>
Dzięki
--
Wysłano z czytnika Ścigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/
-
7. Data: 2011-05-13 22:05:45
Temat: Re: Transalp i awaryjność
Od: "Grzybol" <g...@w...pl>
Użytkownik "zwyszomi" <zwyszomi@_NOSPAM_gmail.com> napisał w wiadomości
news:3e6279740ebb833fcf151969b38abc23$1@grupy.scigac
z.pl...
> Kilka lat temu byłem w Jemenie, tam przy wjazdach do więszych miast stoją
> znaki drogowe: zakaz noszenia karabinów. Taka świecka tradycja
Odważny jesteś.
--
Grzybol
-
8. Data: 2011-05-16 21:16:45
Temat: Re: Transalp i awaryjność
Od: The_EaGle <t...@p...onet.pl>
W dniu 2011-05-13 21:39, zwyszomi pisze:
> Prośbo o info od doświadczonych użytkowników. Najczęstsze awarie po
> przejechaniu ~15 tys po trasach mieszanych asfalt-droga
Najczęstsza awaria na asflacie to szlifowanie boku.
> szutrowa-wyschnięta glina.
Natomiast na glinie szczególnie wyschniętej to bardzo często przydarza
się uślizg przedniego koła.
> Wubieram się do Afryki i próbóję wymyśleć co
> się może popsuć.
A może lepiej zastanowić się co ty możesz trampkowi zrobić a nie co
trampek tobie...
> Moto bedzie dość nowe, nie więcej niż 1-2 tys. przebiegu
To go jeszcze nie masz? :) A już chcesz przewidzieć co się popsuje? :>
Pozdrawiam
Rafał
-
9. Data: 2011-05-19 13:09:38
Temat: Re: Transalp i awaryjność
Od: Gawron <m...@g...com>
On 13 Maj, 21:39, zwyszomi <zwyszomi@_NOSPAM_gmail.com> wrote:
> Witam
> Prośbo o info od doświadczonych użytkowników. Najczęstsze awarie po
> przejechaniu ~15 tys po trasach mieszanych asfalt-droga
> szutrowa-wyschnięta glina. Wubieram się do Afryki i próbóję wymyśleć co
> się może popsuć.
> Moto bedzie dość nowe, nie więcej niż 1-2 tys. przebiegu
Nic.
Chyba, ze polamiesz klamke. Bedzie potrzebna klamka. Zlapiesz gume.
Bedzie potrzebna latka+klej+lyzki lub ew detka. Zuzyjesz lub rozwalisz
opone. Bedzie potrzebna opona. itd itp.
Pozdr
Gawron
AT