  • 1. Data: 2009-03-19 12:02:21
    Temat: Trąby podejście 2, koszty
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    Dostałem odpowiedź od Angoli,
    cena za trąbę przy kupnie kilku sztuk,
    uwzględniając koszt dostawy oraz
    haracz za przelew, wyniesie około 125 zł.
    To się może zmienić w zależności od kursu
    funta oraz sposobu w jaki bank policzy mi
    tenże kurs przy przelewie zagranicznym.

    Wersja ze sprowadzeniem od Amerykańców
    raczej odpada, gdyż przy obecnej cenie dolka
    koszt trąby z transportem byłby około 140 zł,
    a czas oczekiwania pewnie koło 14 dni,
    a Angol dostarcza w jakieś 4-5 dni.

    Tym, którzy dali znać na maila lub w poprzednim
    wątku odpiszę dziś i podam powyższą wiadomość,
    jeżeli ktoś jeszcze byłby zainteresowany,
    niech się odezwie. Można ewentualnie poczekać
    na spadek funta ;)

    Pozdrawiam
    Lisciasty /Jelcz-Laskowice. Zadupie Wroclawia/
    --
    Kawidlo GPZ 550 '82
    Tygrys '05

  • 2. Data: 2009-03-19 12:29:47
    Temat: Re: Trąby podejście 2, koszty
    Od: WIADRO <w...@g...com>

    takie widziałem koło roku temu w norauto za około 80-90zł

    jednak później nie mogłem dostać, więc kupiłem i zamontowałem w
    skuterze coś takiego:
    <http://www.allegro.pl/
    item582929955_klakson_podwojny_z_kompresorem.html>

    - opóźnienie jest mocno wyczuwalne- tylko ze ja mam dodatkowo wężyk
    -jeśli chodzi o lekkiego truknięcia jest również możliwe
    - niewielkie to ale stosunkowo ciężkie, wymaga solidnego mocowania

    pełnej mocy to i tak nie uzyskuje, bo jest mały aku. , a chwilowy prąd
    jaki bierze powoduje przygaszenie światełek
    Ważne też jest odpowiednie umiejscowienie i ukierunkowanie trąbki aby
    była możliwie skuteczna, jednocześnie nie zbierała syfu z ulicy.

    --
    Wiadro(SoldierAK)

  • 3. Data: 2009-03-19 13:39:21
    Od: "f...@g...com" <f...@g...com>

    A ja proponuje nieco cichsze (130 dB) elektromagnetyczne klaksony
    firmy FIAMM za polowe ceny Stebela.. Sa chetni?

    Ps. Krotki test pod linkiem: http://www.webbikeworld.com/motorcycle-horns/fiamm-f
    reeway-blaster/

    Porownanie wlasnie Stebela Magnum z Fiammem i Hella Supertone. Wynika
    z tego, ze: wszystkie klaksony sa cichsze niz sie oglaszaja. Oraz ze
    Hella byla najglosniejsza. Dodam jeszcze, ze uzywalem FIAMMu i byl to
    klakson glosniejszy niz samochodowy - w zupelnosci wystarczajacy.

  • 4. Data: 2009-03-19 17:11:56
    Temat: Re: Traby podejscie 2, koszty
    Od: "Mystik" <m...@p...pl>

    Czesc

    Uzytkownik <f...@g...com> napisal w wiadomosci
    n.googlegroups.com...
> [...]
    > Hella byla najglosniejsza. Dodam jeszcze, ze uzywalem FIAMMu i byl to
    > klakson glosniejszy niz samochodowy - w zupelnosci wystarczajacy.

    Jak juz sie zrobil temat porównawczy, to ja napisze, ze sam zamontowalem w
    poprzednim motocyklu normalne dwa klaksony kupione na allegro. I powiem, ze
    robily duuuze wrazenie.
    Dlatego mysle, ze cokolwiek, zamontowane dodatkowo zrobi wrazenie na
    ludziach na ulicy i w samochodach.

    pozdr.
    Mystik

  • 5. Data: 2009-03-19 17:38:40
    Od: "Easy" <e...@o...nospam.org>

    Uzytkownik "Mystik" <m...@p...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    > ze robily duuuze wrazenie.
    > Dlatego mysle, ze cokolwiek, zamontowane dodatkowo zrobi wrazenie na

    no ja zaszalalam i kupilam komplet ( 2szt) za cale 19 pln... daja tak ze
    sama malo zawalu nie dostalam przy próbie..

    --
    Easy
    Zielona Dziura

  • 6. Data: 2009-03-20 22:09:09
    Od: KLOSZ <k...@w...pl>

    Lisciasty pisze:
    <CIACH!>
    > jeżeli ktoś jeszcze byłby zainteresowany,
    > niech się odezwie.

    No odezwalem sie na priv, ale no answer. Odbierasz te skrzynke na
    post.pl, czy moze cos nie doszlo?

    > Pozdrawiam

    Takoz samo

    KLOSZ

    --
    Hunda CB 750 SF '00 dobry rocznik, KLOSZ '75 - tez niezly rocznik....
    "Jestem ZA, dopóki mi się podoba" - by KLOSZ

  • 7. Data: 2009-03-23 15:32:25
    Od: "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl>

    > <CIACH!>
    >
    > No odezwalem sie na priv, ale no answer. Odbierasz te skrzynke na post.pl,
    > czy moze cos nie doszlo?

    A no podobnie i ja, i zero odzewu.

    Lewis
    red GSF 400 "pszedany"
    Audi A6 C4 2.8 V6 142kW
    revetec... the engine of tomorrow

  • 8. Data: 2009-06-01 20:19:04
    Od: KLOSZ <k...@w...pl>

    Halo, halo....
    Odkopuje z wykopalisk ten temat, bo ciekaw jestem czy cos sie dzieje w
    sprawie?

    Bo jakos przycichlo, a ja bym sobie chetnie glosno potrabil....

    Zdrowko
    KLOSZ

  • 9. Data: 2009-06-08 18:18:12
    Od: "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl>

    > Odkopuje z wykopalisk ten temat, bo ciekaw jestem czy cos sie dzieje w
    > sprawie?
    >
    > Bo jakos przycichlo, a ja bym sobie chetnie glosno potrabil....

    Jakiś czas temu kolega dał znać na priv ze już zamawia i od jakiegoś
    miesiąca znów cisza...
    A ja też już się nie moge doczekać na tą trąbke ;)

    Lewis
    red GSF 400 "pszedany"
    Audi A6 C4 2.8 V6 142kW
    dB Race 145.5dB ;)