  • 1. Data: 2010-05-20 15:16:04
    Temat: Toyota Corolla - za dużo oleju
    Od: RD <r...@g...com1>

    Witajcie,

    W serwisie wlano za dużo oleju, na bagnecie jest jakieś 4mm ponad
    znacznik maksimum (sprawdzane po nocy, na zimnym silniku). Auto to
    Corolla D-4D 2.0 z 2002r. Czy coś z tym robić? Trochę się niepokoję.

    Pozdrawiam,
    Rafał

  • 2. Data: 2010-05-20 15:17:09
    Temat: Re: Toyota Corolla - za dużo oleju
    Od: "Robert Wicik" <r...@N...onet.pl>

    Użytkownik "RD" <r...@g...com1> napisał w wiadomości
> [...]
    > znacznik maksimum (sprawdzane po nocy, na zimnym silniku). Auto to Corolla
    > D-4D 2.0 z 2002r. Czy coś z tym robić? Trochę się niepokoję.

    Niech odciągną. Nie może być ponad.

  • 3. Data: 2010-05-20 15:25:13
    Od: "ArturVF500" <a...@o...pl>

> [...]
    > znacznik maksimum (sprawdzane po nocy, na zimnym silniku). Auto to Corolla
    > D-4D 2.0 z 2002r. Czy coś z tym robić? Trochę się niepokoję.

    olej sprawdza sie na cieplum silniku, kilka minut po zgaszeniu

  • 4. Data: 2010-05-20 15:53:54
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "RD" <r...@g...com1> wrote in message
> [...]
    > znacznik maksimum (sprawdzane po nocy, na zimnym silniku). Auto to Corolla
    > D-4D 2.0 z 2002r. Czy coś z tym robić? Trochę się niepokoję.

    Przydepnac az spali, nic sie zlego nie stanie.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 5. Data: 2010-05-20 16:04:25
    Od: "MK" <c...@g...com>

    4mm to nie dużo ...

  • 6. Data: 2010-05-20 16:12:54
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    RD pisze:
> [...]
    > znacznik maksimum (sprawdzane po nocy, na zimnym silniku). Auto to
    > Corolla D-4D 2.0 z 2002r. Czy coś z tym robić? Trochę się niepokoję.

    Olac

    MarcinJM
    gg: 978510, marcinjm()op.pl

  • 7. Data: 2010-05-20 16:16:01
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "MK" <c...@g...com> wrote in message
    > 4mm to nie dużo ...

    Dlatego mowie, zaczekac az sam spali.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 8. Data: 2010-05-20 16:55:20
    Od: qba <l...@o...pldupa>

    W dniu 2010-05-20 15:16, RD pisze:
    > Witajcie,
    >
    > W serwisie wlano za dużo oleju,

    jedz z reklamacja, co się martwisz

  • 9. Data: 2010-05-20 18:08:34
    Od: macko <m...@g...pl>

    RD wrote:
> [...]
    > znacznik maksimum (sprawdzane po nocy, na zimnym silniku). Auto to
    > Corolla D-4D 2.0 z 2002r. Czy coś z tym robić? Trochę się niepokoję.

    mierzyles sowmiarka? mikrometr bylby bardziej dokladny.
    mnie jak nalali 0.5 mm ponad maks to siekiera odrabalem rece
    mechanikowi i wykastrowalem kierownika stacji, niestety reszta
    pracownikow stacji uciekla. jak w czasie jazdy kontrolka sie nie
    zaswiecila to wszystko jest ok, widocznie corolla to nie zaden prom
    kosmiczny i 4 mm zadnej roznicy jej nie robia.

  • 10. Data: 2010-05-20 18:39:37
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    RD pisze:
> [...]
    > znacznik maksimum (sprawdzane po nocy, na zimnym silniku). Auto to
    > Corolla D-4D 2.0 z 2002r. Czy coś z tym robić? Trochę się niepokoję.

    Taka ilość ponad normę jest bez znaczenia.

    Jeszcze sprawdź w instrukcji do tego samochodu w jaki sposób należy
    mierzyć poziom oleju, bo w niektórych silnikach bagnet jest wyskalowany
    na poziom po wyłączeniu silnika i pewnie wtedy może się okazać że jest
    dobrze.