  • 41. Data: 2009-08-20 18:04:26
    Temat: Re: Totalna blokada wszystkich płatnych autostrad w Polsce.
    Od: The_EaGle <t...@d...com>

    mleko pisze:
    > gildor wrote:
    > y to nieistotna sprawa?

    > Pieprzysz od rzeczy.
    > Zdobyli wladze (zakladajac, ze za pomoca blokad) i co z tego im
    > pozostalo? Nic, chuj, kupa, procesy, wyroki, a rolnicy stojacy na
    > blokadach, krzyczacy, ze niejaka łunia ich zabije, teraz
    > korzystaja z kazdego ełrocenta tej "łunii", narzekajac ze niejaki
    > Andrzej L. ich wykorzystal, a ogolnie to ciagle maja przejebane.

    Ja mam wrażenie że nie rozróżniasz dwóch osobych rzeczy. Jedna to
    zdobycie władzy a druga to wyroki. Pierwsze nie ma wiele wspólnego z
    drugim. Wyroki są dlatego że ci ludzie nie są uczciwi. Władzę zdobyli za
    pomocą protestów. Tak i górnicy, tak jak i solidarność parę lat
    wcześniej przed Lepperem.

    > Co społeczenstwo mowilo na ich temat i mówi nadal? Jak im te blokady
    > wyszly na plus? Pytanie retoryczne.

    Nie ma to nic wspólnego z blokadami. Samoobrona prezentowała punkt
    widzenia rolników i ci rolnicy na ich zagłosowali. A to jaki mamy zdanie
    nt leppera to wynik jego nieuczciwości oraz ogłady.

    > Co bedzie z blokadami autostrad przez motocyklistow ? No moze po
    > kilkunastu blokadach, blokujac tysiace samochodow i kierowcow
    > wkurwionych juz nie tylko na remonty i oplaty, uda sie osiagnac cel i
    > motocyklisci beda placic nie 6.50, a 3.25 za np A4.
    > Tylko pozniej nie placzcie, ze w korku ktos wam/nam nie zjezdza, a wrecz
    > zajezdza, skoro przypomnial sobie, ze przez motocyklistow stal w korku,
    > "a skoro ja stalem, to i oni tez moga".

    To tak nie działa. Ilość ludzi którzy bezpośrednio ucierpią przez te
    blokady to max kilka tysięcy a ilość ludzi którzy na tym zyskają to miliony.

    > Nie znam se na politycy, rzadach i zarzadach, ale chyba lepiej blokowac
    > osoby odpowiedzialne za dana sytuacje, a nie wszystkich jak leci.

    To skoro się znasz to po co się wypowiadasz, to właśnie polityka.

    Pozdrawiam
    Rafał

  • 42. Data: 2009-08-20 18:05:55
    Od: The_EaGle <t...@d...com>

    mleko pisze:

    > Alez ja sobie doskonale zdaje z tego sprawe i delikatnie sugeruje, aby w
    > mediach nie bylo glosno o blokujacych burakach motocyklistach.

    Burakiem Lepper nie został dlatego że blokował ale dlatego że jest
    burakiem oraz jak się okazało także łapówkarzem.
    Widzisz tu jakiś związek z motocyklistami?

    Pozdrawiam
    Rafał

  • 43. Data: 2009-08-20 18:40:16
    Od: Vir <a...@o...pl>

    > Co społeczenstwo mowilo na ich temat i mówi nadal? Jak im te blokady
    > wyszly na plus? Pytanie retoryczne.

    Zawsze mnie korciło, żeby zablokować w sierpniu rolnikom pola, bo
    laptopy są za drogie.
    Blokowanie autostrad jak dla mnie zalatuje terroryzmem, uderzanie w
    niewinnych, przypadkowych ludzie nie powinno być sposobem zwracania
    uwagi na problem.

    --
    Vir
    Duża czarna bawarka i mała czarna japonka

  • 44. Data: 2009-08-20 19:49:31
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Thu, 20 Aug 2009 20:40:16 +0200, Vir <a...@o...pl>
    wrote:

    > Blokowanie autostrad jak dla mnie zalatuje terroryzmem, uderzanie w
    > niewinnych, przypadkowych ludzie nie powinno być sposobem zwracania
    > uwagi na problem.

    I to jest w sumie bardzo trafny opis zjawiska. Tylko proszę bez
    opowiastek o terrorystach i partyzantach, to różnica jest
    zasadnicza.

    r.
    _____________
    robert rędziak mailto:giekao-at-gmail-dot-com

  • 45. Data: 2009-08-20 19:54:40
    Od: scibor1 <s...@e...pl>

    On 20 Sie, 20:40, Vir <a...@o...pl> wrote:

    > Zawsze mnie korciło, żeby zablokować w sierpniu rolnikom pola, bo
    > laptopy są za drogie.

    Super. A ja zablokuje Ci fure, bo nie mam zbytu na zboze. I chce
    leciec na Marsa.

    scibor
    czarna perla CBF500

  • 46. Data: 2009-08-20 21:03:40
    Od: "kogutek" <k...@o...pl>

    > Czytajac na jakims forum jad saczacy sie na motocyklistow po blokadzie
    > na A4, przeczytalem jeden racjonalny komentarz, aby blokowac
    > wlascicieli/ustawodawcow, a nie ludzi wracajacych z pracy. W pelni sie z
    > tym zgadzam. Co da blokowanie autostrad? Tylko wiecej agresjii ze strony
    > puszkarzy.
    Daj luzu. To nie motocykliści blokują autostrady tylko rząd. Zawołał by
    cudotwórca jakiegoś ministra od opłat za autostrady i mu kazał zrobić 50 groszy
    za wjazd. Sprawę by zakończył w 10 minut, łącznie z napisaniem stosownej
    poprawki do czegoś tam co wprowadza podział na kategorie pojazdów wjeżdżających
    na autostrady. Sam słyszałem jak pani niedorzecznik od autostrady się wiła
    tłumacząc że jednak motocykliści coś tam, i jeszcze więcej i tak dalej. A na
    koniec powiedziała że "stawko są ustawione odgórnie jakimś rozporządzeniem". Od
    razu tak powinna powiedzieć i ani słowa więcej. Kazali to pobierają taką a nie
    inną stawkę. Motocykliści chcą się dogadać. Dali propozycję opłaty = 0. Chcą
    negocjować. Ale cudotwórca nie chce. On chętnie negocjuje z dupkiem z
    konfederacji pracodawców, który wymyślił że z okazji kryzysu należy obniżyć
    pensje. Partnerem do rozmów jest niejaki gwiazdowski co chce żeby wyrównać wiek
    emerytalny kobiet i mężczyzn i ustawić go na poziomie 67 lat. A motocykliści nie
    są partnerami. Bo to motłoch i gorszy gatunek ludzi. Że śmieciami rozmawiać nie
    będzie. W ramach rozmów każe spacyfikować motocyklistów, na co wyda więcej niż
    by wychodziło z rocznych opłat za przejazd motocyklami po autostradach. Ale
    rozmawiać nie będzie. TO NIE MOTOCYKLIŚCI BLOKUJĄ AUTOSTRADY TYLKO RZĄD PREMIERA
    TUSKA. PRETENSJE ZE SĄ KORKI NALEŻY KIEROWAĆ POD ADRES RZĄDU.

  • 47. Data: 2009-08-20 21:34:14
    Od: "kogutek" <k...@o...pl>

> [...]
    >
    > --
    > Vir
    > Duża czarna bawarka i mała czarna japonka
    Jakich niewinnych. Chyba śnie. W korkach stoją wini doprowadzenia do sytuacji
    gdy ich wybrańcy zamiast kierować się logiką w stylu dwa koła dwa złote, cztery
    kola cztery złote itd. Zaczęli stawki ustalać pod kątem tego jakie łapówki
    dostaną. W korkach stoją winni tej sytuacji. Należy im się czekanie godzinami na
    wjazd na autostradę albo zapychanie bocznymi drogami z oszałamiająca średnią
    prędkością 28 km/h. Amen

  • 48. Data: 2009-08-21 04:53:47
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    The_EaGle pisze:

    > Proponuje 5km/h przejechać al.Ujazdowskimi tylko nie w weekend bo tam
    > nikogo nie będzie.
    > ;)

    a one są płatne? może lepiej przejechać 5km/h w weekend przez starwóke.
    ona wtedy będzie płatna.

    --
    gildor
    wdowiec... motocyklowo

  • 49. Data: 2009-08-21 10:31:40
    Od: mleko <m...@m...ml>

    The_EaGle wrote:
    > mleko pisze:

    > Burakiem Lepper nie został dlatego że blokował ale dlatego że jest
    > burakiem oraz jak się okazało także łapówkarzem.
    > Widzisz tu jakiś związek z motocyklistami?

    Wystarczy jeden reportaz w faktach, wiadomosciach i innych informacjach,
    pokazujacy ciezarna matke, z rocznym placzacym dzieckiem na rekach w
    nagrzanym samochodzie, stojacym godzine przed bramkami. Do tego
    odpowiedni komentarz, jakiegos zadnego sensacji dziennikarzyny i mamy
    motocyklistow burakow - nie liczacych sie z innymi i dodatkowy "milion"
    kierowcow puszek anty-moto. A prezesina stalexportu sobie beknie,
    pierdnie i pojedzie niewzruszony na weekend oddawac sie swoim ulubionym
    rozrywkom.
    Pozdrawiam
    Mleko

  • 50. Data: 2009-08-21 11:21:30
    Od: "kogutek" <k...@o...pl>

> [...]
    > kierowcow puszek anty-moto. A prezesina stalexportu sobie beknie,
    > pierdnie i pojedzie niewzruszony na weekend oddawac sie swoim ulubionym
    Nie trzeba sobie wyobrażać. Za chwilę takie reportaże będą. Karetki też nie będą
    przejeżdżały do umierających. I ksiądz z ostatnią posługą nie zdąży. Rząd
    odbiera próbą dogadania się jako atak, to uruchamia broń masowego otumanienia.
    Jeszcze z trzy, cztery udane akcje z legalnym wjazdem poprzedzonym płaceniem
    legalnymi pieniędzmi i się zacznie łamać. Dużym atutem będzie zapowiadane
    wzięcie udziału w przejażdżce po autostradzie motocyklistów przebranych za
    puszkarzy. Nawet to jest trochę zabawne. Spontaniczni przebierańcy kontra
    legalnie wybrani przebierańcy. To zupełnie jak na jakimś programie o łodziach
    podwodnych. Marynarz na łodzi podwodnej otwierał puszkę ze szprotkami.