  • 41. Data: 2018-12-09 20:59:59
    Temat: Re: To była jej ostatnia żarówka ;-)
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > To mam jakis inny onanet. U mnie na pierwszej stronie jest ze cos
    > zabojady maja do Trumpa i makaron ma cos powiedziec.

    To znamienne ze brak umiejetnosci szukania mylisz ze stronniczoscia
    onetu.
    Ale błędy sie zdarzaja, teraz jednak wypadałoby odszczekac a nie
    tłumaczyc sie innym onetem...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Kobiety mogą uczynić milionerem tylko takiego mężczyznę, który jest

  • 42. Data: 2018-12-09 21:41:18
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    To Ty jestes glupszy bo uwazasz ze nie zauwaze manipulacji. Czy od nowego roku beda
    spalali wiecej wegla zeby zrobic kilowatogodzine? Poza tym w przeciwienstwie do
    szwabow nie musimy kupowac wegla kamiennego do elektrowni bo mamy swoj, w nizszej
    cenie niz na gieldach surowcowych.

  • 43. Data: 2018-12-09 22:30:21
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 09.12.2018 o 20:59, Budzik pisze:

    > wiesz, wielbiciele teorii spiskowych co rusz pisza ze tego czy owego nie
    > ma w main stremowych mediach.
    > Wystarcza 2 minuty szukania i okazuje sie ze sa.

    Są, ale faktem jest że akurat protesty kamizelek są
    niedodoreprezentowane w gazecie czy wp. Ich prawo. A moje prawo, żeby
    sprawdzić gdzie indziej. To moje prawo się właśnie niektórym nie podoba.
    Ale jak już pisałem - nie ta grupa.

    Shrek

  • 44. Data: 2018-12-10 00:41:11
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-12-08, Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:
    > Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Zaraz ci zenek odpisze ze nie ma cie wpisanego w dowód wiec nie bedzie
    > szukał danych dla ciebie a w ogole to jest usenet i on tu nie musi byc
    > wiarygodny :)))
    >
    > Taki typ!
    > Ale lubie go - podpowiedział mi jakis czas temu zeby pozbyc sie jednego
    > autka, zrobiłem oczywiście odwrotnie i juz kolejne kilkadziesiat kkm bez
    > problemu autko przejechało :)

    Mi tak jeden mechanik poradził z tarczą hamulcową. Po pozbyciu się
    mechanika dotrwała do końca zycia pojazdu. Musze chyba zacząć czytac
    tego Zenka.

    --
    Marcin

  • 45. Data: 2018-12-10 01:10:39
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Z tego co pamietam to pytales co zrobic ze starym samochodem zeby nie placic oc. Bylo
    to z osiem miesiecy temu. Odpisalem ze sie nie da nie placic oc i jak stary to
    sprzedac albo na zlom oddac. W kwestii formalnej. Kiedy zrobiles kolejne dziesiatki
    tysiecy kilometrow jak to na poczatku tego roku bylo? Oczywiscie da sie duzo
    przejechac ale jak sie swiatek piatek na grupach nie siedzi. A Ty jestes na grupach
    roznych codziennie w roznych godzinach dostepny.

  • 46. Data: 2018-12-10 06:59:57
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]
    > przejechac ale jak sie swiatek piatek na grupach nie siedzi. A Ty
    > jestes na grupach roznych codziennie w roznych godzinach dostepny.

    Zle pamietasz...
    Rozmowa była o uszkodzonej pompie paliwa w zbiorniku i ogolnie o trudno
    diagnozowalnym błędzie.
    Powiedziałes wtedy ze skoro w aucie nawet pompa w zbiorniku pada to złom
    i pozbyc sie.

    Co do moich godzin i jazdy samochodu to nie przejmuj sie ze nie
    rozumiesz... :)))) Jak sie troche wysilisz to mysle ze zrozumiesz swój
    bład logiczny!

    --
    Pozdrawia... Budzik

  • 47. Data: 2018-12-10 06:59:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > To Ty jestes glupszy bo uwazasz ze nie zauwaze manipulacji. Czy od
    > nowego roku beda spalali wiecej wegla zeby zrobic kilowatogodzine?

    A jakie to ma znaczenie?

    > Poza tym w przeciwienstwie do szwabow nie musimy kupowac wegla
    > kamiennego do elektrowni bo mamy swoj, w nizszej cenie niz na
    > gieldach surowcowych.

    Ach, to ciekawe, bo w tym roku mamy rekordowy import z Rosji! Tak, z tej
    Rosji co jeszcze niedawno miało byc embargo...!

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nic tak nie obnaża ludzkiego charakteru, jak obrażanie się

  • 48. Data: 2018-12-10 11:47:52
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Dobrze pamietam. Nie udzielam sie w kazdym temacie jaki sie tutaj pojawi to jak
    zalozyles o padnietej pompie i nic nie napisalem to i pamietac tego tematu nie moge.
    Jak bym sie udzielal to bym pamietal tak jak pamietam ze poradzilem zeby stary i
    zuzyty samochod sprzedac zeby oc nie placic. Dalej nie wytlumaczyles jak mozna zrobic
    przez kilka miesiecy dziesiatki tysiecy kilometrow i bywac na grupach wiele razy
    dziennie. Czy czasami w czasie jazdy nie odpisujesz?

  • 49. Data: 2018-12-10 12:04:20
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 9 Dec 2018 08:01:30 -0800 (PST), w
    <f...@g...c
    om>, Zenek Kapelinder
    <4...@g...com> napisał(-a):

    > Jeszcze napisz gdzie mowili. Pamietam jak jakis frajer w tv mowil ze na 500+
    piniendzy ni ma i nie bedzie.

    Przecież nie ma. Wzięli kredyt.

  • 50. Data: 2018-12-10 12:07:02

    Sat, 8 Dec 2018 17:20:30 +0100, w <ku6bergwrcro$.4kqaw3xwsob6.dlg@40tude.net>,
    "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > A skad ta informacja ?
    >
    > Bo podejrzewam, ze od lat takie zakupy robia i mandaty wystawiaja,
    > tylko pierwszy raz sie taka skomplikowana sytuacja trafila.

    Po raz pierwszy ktoś tak nagłośnił.

    To była standardowa procedura tego urzędu -- wpadać po zamknięciu kasy i
    kupować jakąś drobnicę bez paragonu. I wystawiać mandat.