    From: "Vikku" <B...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Tmobile na kartę - doładować czy nie?
    Date: Mon, 15 Sep 2014 10:08:26 +0200

    Kiedyś w jakiejś promocji kupiłem 2 startery taktak. To była promocja, że
    przez rok te 2 numery rozmawiały ze sobą gratis.
    Termin tych gratisowych rozmów minął.
    I teraz tak mam na koncie 100 złotych. Wczoraj upłynął termin ważności konta
    tzn. mogę odbierać telefony / nie mogę nigdzie zadzwonić.
    Chciałem w itaktak.pl zmienić usługę na rok ważności konta po każdej
    rozmowie ale mam info, że ze względu na status klienta zmiana jest
    niemożliwa.

    Mam pytanie. Czy ten status się zmieni po doładowaniu np. za 10 złotych
    (przedłuża ważność konta na poł. wych. p 10 dni) czy ten status jest
    niezmienny właśnie przez w/w promocję?
    Najprościej byłoby doładować konto za 10 pln ale nie chce już karmić tmobile
    swoją kasą, ot tak.