eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleTiger 800XC - krotki test [dlugie]Tiger 800XC - krotki test [dlugie]
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.onet.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: Grzegorz Rogala <a...@v...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Tiger 800XC - krotki test [dlugie]
    Date: Mon, 06 Jun 2011 11:43:08 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 76
    Message-ID: <isi7ec$dfv$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: abnf9.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1307353356 13823 83.7.251.9 (6 Jun 2011 09:42:36 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 6 Jun 2011 09:42:36 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.17) Gecko/20110414
    Thunderbird/3.1.10
    X-Antivirus: avast! (VPS 110605-1, 2011-06-05), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:641748
    [ ukryj nagłówki ]

    siema
    dostalem do dyspoycji rzeczonego Tigera 800XC (na szczescie juz dotartego)
    i mam takowe spostrzezenia:

    - silnik
    elastyczny, zbiera sie calkiem ladnie jak na 800cc, na 6 biegu calkiem
    solidne przspieszenia 100-140, wlasciwie brak jakis wkurzajacych wibracji.

    - skrzynia biegow
    wreszcie Triumph z poprawnie dzialajaca skrzynia biegow, biegi wchodza
    bez zadnych problemow, troche za dluga jedynka i dwojka moze
    przeszkadzac w terenie. Reszta biegow zestrojona ok.

    - zawias
    przod calkiem solidny mimo braku regulacji na twardym poprawny, na
    miekkim opony szosowe nie robią wiec ograniczylem sie tylko do jazdy na
    wprost, po szutrze poprawnie wybiera nierownosci, w miare dlugi skok ale
    nie taki miekki jakby sie wydawalo
    tyl.. za duzo waze (96kg), na twardym jeszcze jako tako ale na tym samym
    szutrze tyl dobil mi ze dwa razy.

    - opony
    na twardym calkiem sympatycznie, 150 z tylu trzyma w zlozeniach, przod
    taki se ale ... przypomniala mi sie jazda na Freewindzie :) mooozna sie
    zlozyc ;)
    Na szutrze hm, wiadomo nie robia wogole.

    - oswietlenie
    jednym slowem ZA JE BI STE - imo nawet lepsze od V-Stroma ale to moze
    byc zasluga lekko za wysokiego ustawienia
    do tego przeciwmgielne doswietlajace boki - malina.

    - hamulce
    brak. I pisze serio, przedni hamulec nie istnieje, o ile na szutrze nie
    uzywamy przodu to na twardym masakra, przy 140-160 hamowanie to
    wyzwanie. Tylny hebel endurowy dziala albo nie. Na szczescie mialem do
    dyspozycji wersje bez abs :)

    - pozycja
    mala szybka ale daje rade tak do 140-160 przy moim wzroscie wieje jakos
    tak spokojnie, na siedzaco lekko za wysoko kierownica, na stojaco.. za
    nisko takie skrzyzowanie kur*y z oslem ;)
    przelaczniki umieszczone w sposob tragiczny, bo w stosunku do kierownicy
    za bardzo przekrecone "do przodu" zamiast kierunkow wlaczalem klakson.
    Co gorsze przelaczniki sa mocowane tak, ze maja kolek pasujacy do otworu
    w kierownicy i nie da sie ich przesunac.
    Klamek nie ruszalem ale tak jak i kierownica albo za nisko albo za wysoko ;)
    Siodlo nie wiem, przejechalem pare km i nie odczulem zeby bylo jakies
    malo wygodne, jest twardosprezyste.

    - inne
    zegary - podswietlone na bladoniebiesko, fajne nie mecza oczu w nocy
    lusterka - takie jak w Tigerze 1050, niby male ale duzo widac
    wydech - do wyjebania, nie slychac niiiic a wlasciwie taki gwizdek z
    czajnika
    wykonanie - calkiem poprawne ale, przelaczniki i pare plasticzkow..
    widac cieli koszty.
    masa - lekki i poreczny maly promien skretu.

    Podsumowanie:
    Konkurencja do malego GS, Tygrys mloci beemke prawie w kazdym calu
    (oprocz renomy i wykonania) Poprawny na twardym na miekkim obuty w jakas
    kostke pod wprawnym riderem moze pozamiatac niezle, 99KM robi swoje.
    Zdecydowanie do jazdy drogami 3 cyfrowymi lub szutrami
    na twardym podrozne 140 nie meczy ale .. ale mam jakies ale ;)
    Zuzycie paliwa bardzo sympatyczne ~5,7 srednia z 500km z predkosci od 60
    do 180 ;)

    To by bylo na tyle, zdjec nie ma bo byla noc ;)

    --
    pozdr
    Rogal
    Tiger1050
    KQ750Axi
    http://www.rogal.riders.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: