  • 1. Data: 2017-09-24 21:32:49
    Temat: Tesla kończy z produkcją najtańszych wersji samochodów
    Od: "T." <k...@i...pl>

    Zanim Pszemol się doczeka, to dostanie inną wersję, niż ta, na którą się
    zapisywał, i po droższej cenie :-)

    Reszta tu:

    http://www.wnp.pl/wiadomosci/306843.html

    T.

  • 2. Data: 2017-09-24 22:19:51
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2017-09-24 o 21:32, T. pisze:
    > Zanim Pszemol się doczeka, to dostanie inną wersję, niż ta, na którą się
    > zapisywał, i po droższej cenie :-)
    >
    > Reszta tu:
    >
    > http://www.wnp.pl/wiadomosci/306843.html
    A Tesla model 3?

    Robert

  • 3. Data: 2017-09-24 23:08:52
    Od: Kaczin <j...@p...interia.pl>

    > A Tesla model 3?
    >
    > Robert

    Tak.

    --
    Kaczin

  • 4. Data: 2017-09-25 05:38:10
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "T." <k...@i...pl> wrote in message
    > Zanim Pszemol się doczeka, to dostanie inną wersję,
    > niż ta, na którą się zapisywał, i po droższej cenie :-)
    >
    > Reszta tu:
    >
    > http://www.wnp.pl/wiadomosci/306843.html

    Jaki to ma związek z tym, na który ja się zapisałem?

    Artykuł jaki tu przytoczyłeś dotyczy dwusilnikowej
    wersji Model S, czyli o zaprzestaniu sprzedaży wersji
    jednosilnikowej, z tylnym napędem, tańszej...
    Wciąż jednak mowa o Model S - inny samochód.
    Usuwanie tańszych wersji Modelu S ma za zadanie
    powiększyć dystans cenowy między najtańszymi
    wersjami Modelu S a najdroższymi wersjami Model 3.

    Teraz byłoby tak że ciut bogatsza Corsa byłaby w tej
    samej cenie co tansza Astra, a tego nikt nie lubi :-)

    Ja się zapisałem na Model 3. Mniejszy, tańszy samochód.

  • 5. Data: 2017-09-25 06:45:19
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 25.09.2017 o 05:38, Pszemol pisze:

    > Teraz byłoby tak że ciut bogatsza Corsa byłaby w tej
    > samej cenie co tansza Astra, a tego nikt nie lubi :-)
    >
    > Ja się zapisałem na Model 3. Mniejszy, tańszy samochód.

    Ile już wyprodukowali od startu produkcji i który jesteś w kolejce? Bo
    na razie to brzmi jak talony na małego fiata za PRLu;)

    sHREK

  • 6. Data: 2017-09-25 09:39:26
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2017-09-25 o 05:38, Pszemol pisze:
> [...]
    > samej cenie co tansza Astra, a tego nikt nie lubi :-)
    >
    > Ja się zapisałem na Model 3. Mniejszy, tańszy samochód.

    Ja to rozumiem, ale w tekście jest napisane (przynajmniej ja to tak
    rozumiem), że wyruchali część klientów, którzy mogą sobie kupić
    "prokonfigurowane" modele, bo starych nie ma.
    T.

  • 7. Data: 2017-09-25 09:58:15
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 25 Sep 2017 09:39:26 +0200, T.

    > Ja to rozumiem, ale w tekście jest napisane (przynajmniej ja to tak
    > rozumiem), że wyruchali część klientów, którzy mogą sobie kupić
    > "prokonfigurowane" modele, bo starych nie ma.

    Napisane jest, że zamówienia przyjmują do wczorajszej (?) niedzieli :P a
    skonfigurowane domyślnie i już wyprodukowane będą jeszcze dostępne do
    wyczerpania zapasów. Więc nie wiem kto został niby wydmuchany, tym bardziej
    że informacja o tym poszła już w lipcu...

    Wam się nudzi, że taki raban podnosicie? To tylko Tesla, do dupy samochody
    mają, uszczelki im się marszczą, stają w polu bez prądu, nie hałasują,
    dziadostwo takie, do tego akcje firmy spadają, no trup nie potentat.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 8. Data: 2017-09-25 09:58:20
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2017-09-24 o 23:08, Kaczin pisze:

    > Tak.
    A jednak nie, tytuł zasugerował mi, że model 3 podrożeje. Uffff. :-)

    Robert

  • 9. Data: 2017-09-25 14:33:19
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Ile już wyprodukowali od startu produkcji i który jesteś w kolejce? Bo
    > na razie to brzmi jak talony na małego fiata za PRLu;)

    Nie wiem i nie wiem :-)
    Ano brzmi fajnie, faktycznie...

  • 10. Data: 2017-09-25 14:33:20
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    T. <k...@i...pl> wrote:

    > Ja to rozumiem, ale w tekście jest napisane (przynajmniej ja to tak
    > rozumiem), że wyruchali część klientów, którzy mogą sobie kupić
    > "prokonfigurowane" modele, bo starych nie ma.

    Jakie modele??
    Masz w cenniku tansze wersje, z napedem na tylne tylko kola i drozsze
    wersje (literka D od dual) z napedem na wszystkie cztery kola.
    Konfigurujac nowe zamowienie zobaczysz po prostu, że zniknęły te tańsze
    modele z dostepnych Ci opcji. Do konfiguracji wciaz masz rozmiar baterii,
    moc silników elektrycznych i wyposażenie podwozia (air suspension),
    nadwozia (dach szklany?) i wnętrza.