  • 11. Data: 2013-08-02 01:03:50
    Temat: Re: Terminowe prawko
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2013-08-02 00:53, k...@g...com pisze:

    > A tak przy okazji. Spełnili marzenia różnych oszołomów co postulowali o zabieranie
    PJ starszym. Starsi to tacy trochę starsi niż ja. mają tak jak ja bezterminowe. A ci
    co by zabierać kazali, liczę że będą mieli tyle odwagi żeby się przypomnieć, mają
    większe szanse na terminowe PJ. My dziadki będziemy sobie kapeluszyli do śmierci a
    krzykacze tramwajami będą pomykali.

    A jak Ci się dokument zniszczy ?

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

  • 12. Data: 2013-08-02 01:14:49
    Od: k...@g...com

    W dniu piątek, 2 sierpnia 2013 01:03:50 UTC+2 użytkownik Rafał SP Gil napisał:

> [...]
    przypomnieć, mają większe szanse na terminowe PJ. My dziadki będziemy sobie
    kapeluszyli do śmierci a krzykacze tramwajami będą pomykali.

    To napisałem że muszę pilnować. Moze warto było by do notariusza się kopnąć żeby
    odpis zrobił. I jeżdzić z odpisem. Z drugiej strony jak by mi teraz coś się stało
    z`PJ i bym dostał na 15 lat to wymiana przypadnie jak będę maił 70 lat. Po
    przekroczeniu siedemdziesiątki liczba osób i instytucji które mogą mnie w dupę
    pocałować jest ogromna. Co władza może zrobić siedemdziesięcio latkowi za brak PJ?
    Może sobie z nadwyżki podatku odbierać kolejne mandaty.

  • 13. Data: 2013-08-02 01:16:02
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

> [...]

    większe szanse na terminowe PJ. My dziadki będziemy sobie kapeluszyli do śmierci a

    nie pokozaczysz za długo z tym bezterminowym bo ma być masowa wymiana
    prawek na nowy, lepszy, szybszy wzór i dostaniesz jak wszyscy terminowe.

  • 14. Data: 2013-08-02 01:32:58
    Od: k...@g...com

    W dniu piątek, 2 sierpnia 2013 01:16:02 UTC+2 użytkownik PlaMa napisał:

> [...]
    >

    > nie pokozaczysz za długo z tym bezterminowym bo ma być masowa wymiana
    >
    > prawek na nowy, lepszy, szybszy wzór i dostaniesz jak wszyscy terminowe.

    Każdy rok opóźnienia o jakim piszesz działa na moją korzyść. Postaw się w sytuacji
    dzisiejszego dwudziesto pięcio latka. Dostanie na 15. 40 jak wymiana. Potem znowu na
    15. 55 i badania. Dostanie na 5 i już więcej nie dostanie. Za młody żeby się postawić
    i jeździć bez PJ. za stary żeby dostał znowu na 5 lat. Pamiętasz kto tutaj darł ryja
    żeby starym zabierać PJ bo za wolno jeżdżą? Chętnie bym się z nich pośmiał bo Bóg
    wysłuchał ich próśb i jak zrobią się starzy to nie będą mieli PJ.

  • 15. Data: 2013-08-02 08:01:43
    Od: p0li <p...@t...net>

    T->Dnia 2013-08-02 00:47:52 niejaki k...@g...com napisał:

    > To swojego bezterminowego muszę pilnować lepiej niż oka w głowie.

    nie musisz - po 2019 zaczną tracić ważność te bezterminowe - do 2024r mają
    być wymienione wszystkie na nowy model - jeden w całej unii

    --
    P0zdrawiam
    p0li

  • 16. Data: 2013-08-02 08:55:00
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-08-02 08:01, Użytkownik p0li napisał:

    > nie musisz - po 2019 zaczną tracić ważność te bezterminowe - do 2024r mają
    > być wymienione wszystkie na nowy model - jeden w całej unii

    Toś mnie pocieszył.

    Pozdrawiam

  • 17. Data: 2013-08-02 12:33:24
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <m...@o...pl>

    W dniu 2013-08-02 01:14, k...@g...com pisze:
    > Co władza może zrobić siedemdziesięcio latkowi za brak PJ? Może sobie z nadwyżki
    podatku odbierać kolejne mandaty.

    Jeśli myślisz, że za jazdę bez PJ grozi tylko mandat, to się mylisz.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 18. Data: 2013-08-02 15:26:03
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    mister <b...@e...com> wrote:

    > przeciez od stycznia juz nie ma bezterminowych.

    Ale jaja, przegapiłem.

    Ok, to drugie pytanie. Jedna kategoria jest bezterminowa, druga jest
    terminowa. Czy po wymianie tego prawka ta pierwsza kategoria będzie
    na nim terminowa?

    Dzięki za info.

    http://motogof.tumblr.com/

  • 19. Data: 2013-08-02 15:58:56
    Od: "mappl" <n...@m...pl>

    > Ok, to drugie pytanie. Jedna kategoria jest bezterminowa, druga jest
    > terminowa. Czy po wymianie tego prawka ta pierwsza kategoria będzie
    > na nim terminowa?

    Tak.

  • 20. Data: 2013-08-02 19:39:33
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    > Jeśli myślisz, że za jazdę bez PJ grozi tylko mandat, to się mylisz.

    jazda bez wymaganego dokumentu to jedynie 50 zł od sztuki (nie wiecej
    niz 250). Przez jakis czas Donald T. postulował o liwkidacje PJ, policja
    miała sprawdzac uprawnienia w bazie CEPIK. Jak zwykle skonczylo sie na
    pomysle.

    --
    @foe_pl