  • 11. Data: 2004-04-06 12:27:09
    Temat: Re: Tepsiarskie neostardy, dsl ... skad?
    Od: Szymek Jędrzejczak <s...@o...pl>

    Użytkownik Michal Jankowski napisał:

    > Skad wiesz, ze nie podpisal zgody na publikacje tych danych?
    >
    > MJ

    z tego co pamietam, w umowie byly dwie zmianki o udostepnianiu danych,
    jedna mowila cos o udostepnianiu danych wew. tpsa czy cos takiego i ta
    podpisalem, drugiej nie podpisalem.

    ale mozliwe ze to bylo wlasnie to...
    wyslalem maila z zapytaniem...

    Pozdrawiam,
    Szymek Jędrzejczak

  • 12. Data: 2004-04-06 14:16:14
    Od: Mateusz Pronobis <r...@d...null.spam>

    Szymek Jędrzejczak wrote:
    > ale mozliwe ze to bylo wlasnie to...
    > wyslalem maila z zapytaniem...

    Jak sie czegos dowiesz to daj znac tutaj ;-)
    dzieki z gory.
    --
    Mateusz Pronobis
    www.mateusz.info

  • 13. Data: 2004-04-08 06:24:52
    Od: "kasza" <k...@i...pl.no.more.spam.please!>

    Użytkownik "Mateusz Pronobis" <r...@d...null.spam> napisał w
    wiadomości news:c4ua8e$ug$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Jak sie czegos dowiesz to daj znac tutaj ;-)
    > dzieki z gory.

    Przerabialem to na poczatku tego roku.
    Zaslaniaja sie wymogami RIPE.
    Sam jestem ciekaw co teraz odpowiedza :)

    --
    pozdrawiam
    kasza

  • 14. Data: 2004-04-08 11:10:12
    Od: Łukasz <d...@2...15.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Mateusz Pronobis" napisał w wiadomości

    > Jak sie czegos dowiesz to daj znac tutaj ;-)
    > dzieki z gory.
    > --
    > Mateusz Pronobis

    Odpisza cos takiego za jakieś 3 tygodnie i nawet się ten kto odpisuje nie
    raczy przedstawic