  • 11. Data: 2010-04-18 17:51:40
    Temat: Re: Telewizja publiczna robi wodę z mózgu
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Wiewior" <j...@f...j.yc> napisał w wiadomości
    news:hqf5gr$h4p$1@news.task.gda.pl...
    > Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl> napisał w
    > wiadomości news:hqeoc5$ora$1@news.onet.pl...
    >
    > Taaa - a transmisje to nic nie kosztują.

    Jeśli nie trzeba praw kupować, to zapewne mniej.

    >I brak reklam też sobie na plus stacje liczą.

    To już ich wybór, jedno z drugim się nie kłóci.
    Zresztą przynajmniej od 5 dni ja reklamy widuję.

  • 12. Data: 2010-04-18 19:13:23
    Od: "Wiewior" <j...@f...j.yc>

    wiadomości news:hqfgr9$hd$1@news.onet.pl...

    > Jeśli nie trzeba praw kupować, to zapewne mniej.

    Widać, że pojęcia o sprawach telewizyjnych nie masz.

    > To już ich wybór, jedno z drugim się nie kłóci.
    > Zresztą przynajmniej od 5 dni ja reklamy widuję.

    W niektórych stacjach i w ograniczonym czasie.

    --
    Wiewior
    j...@t...cy

  • 13. Data: 2010-04-18 21:18:52
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl> napisał w
    > wiadomości news:hqfgr9$hd$1@news.onet.pl...

    > Widać, że pojęcia o sprawach telewizyjnych nie masz.

    Rozjaśnij o co Ci chodzi, zamiast kolejnych personalnych wtyczek.
    To jest grupa o tv, a nie o mnie, więc jak gadasz o mnie to jest NTG,
    paniał?

    > W niektórych stacjach i w ograniczonym czasie.

    Nie wiem czy w niektórych, we wszystkich które dane mi było oglądać.
    Oczywiście od żałobnej papki trzymałem się jak najdalej - więc może dlatego.

  • 14. Data: 2010-04-19 18:55:48
    Od: "Wiewior" <j...@f...j.yc>

    wiadomości news:hqfsvp$5d6$1@news.onet.pl...
    > Rozjaśnij o co Ci chodzi, zamiast kolejnych personalnych wtyczek.

    Idąć Twoim tokiem myślenia, to że samoloty są uziemione jest
    błogosławieństwem dla linii lotniczych, bo samoloty nie wylatują kilometrów.
    Analogie paniał?

    > To jest grupa o tv, a nie o mnie, więc jak gadasz o mnie to jest NTG,
    > paniał?

    Sorry - ale ta grupa to Twoje wymądrzanie się, gdziekolwiek się da, więc
    żadne NTG :P

  • 15. Data: 2010-04-19 21:23:49
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

> [...]
    >
    > Idąć Twoim tokiem myślenia, to że samoloty są uziemione jest
    > błogosławieństwem dla linii lotniczych, bo samoloty nie wylatują

    Totalnie nietrafna.
    Telewizji KRRiTV eteru nie zamknęła.
    Sami tak zdecydowali, choć za diabła nie wiem po co.
    Pogrzeby na jednym kanale nie dadzą się oglądać, trzeba je pokazywać
    jednocześnie na 10?

    > Sorry - ale ta grupa to Twoje wymądrzanie się,

    Nie czytaj jak nie chcesz.
    Będzie mądrzej niż atak ad personam przy każdej okazji.