    From: "Konrad L" <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Telepie kierownicą przy 120-130
    Date: Sun, 24 Jan 2010 23:46:48 +0100

    Od jakiegos czasu strasznie trzesie mi kierownica, jak ja puszcze podczas
    jazdy to lata w ta i w ta jak sprezyna.
    Objawy sa takie:
    - przed wywazeniem kol, mocno drgalo juz przy okolo 110 i powoli przestawalo
    przy 130
    - a teraz po wywazeniu zaczyna drgac przy jakis 120, przy 130 jest juz to
    bardzo dokuczliwe.
    - ponizej tych predkosci jest w 100% OK
    - mam wrazenie, ze gdy gwaltowniej przyspieszam drgania sa wyczuwalnie
    mniejsze, najgorzej jest gdy utrzymuje stala predkosc..., wrzucenie na luz
    daje taki sam efekt jak jednostajna jazda na biegu bez przyspieszania.

    Ma ktos jakis pomysl o co moze chodzic?