-
1. Data: 2010-12-05 15:28:20
Temat: Telefonia IP a centrala Hicom
Od: "Ben" <i...@g...pl>
Witam.
Pisze ten wątek bo myślę, że podobna sytuacja jak moja dotyczy nie tylko
naszej firmy.
Powiedzmy, że duża firma, centrala Siemensa Hicom 350 bez obsługi IP.
Dołozyć kartę IP sie nie da bo polityka Siemensa jest taka aby maksymalnie
"wydoić" klienta i na razie brak istotnych argumentów za upgrade do Hipatha.
Natomiast są wolne licencje abonenckie i trunkowe, karta PRA też sie
znajdzie.
Teraz pytanie, czy można postawić jakąś centralę IP z obsługa telefonów IP
(najlepiej różnych producentów) i zsieciowac to z Hicomem tak aby abonenci
centrali IP mieli numeracje z zakresu "pustych" numerów centrali Hicom, więc
prezentowali sie po wyjsciu wiązkami PRA z Hicoma numeracją jak obecnie?
Powiedzmy że system IP powinien umożliwic podłaczenie do 500 numerów.
Czy taka centrala IP będzie działac dla abonentów wewnątrz zakładowej sieci
LAN i abonentów zewnętrznych włączonych do internetu (np. telepraca)?
Czy system posiada aplikacje kliencką do zainstalowania na komputerze i po
uaktywnieniu VPNa umożliwi zalogowanie sie do centrali IP z kazdego miejsca
internetu ?
Pozdrawiam i czekam na odpowiedzi.
Ben