  • 1. Data: 2009-11-24 00:31:41
    Temat: TechniSat DIGIT MF4-K - komputer jako pilot
    Od: "Piotrek" <u...@p...oonett.ppll>

    Witam,

    Mam cyfrowy odbiornik kablowy TechniSat DIGIT MF4-K. Na stronie firmowej
    znalazlem program do zarzadzania lista programow po kablu RS232, ale nie na
    tym mi zalezy. Chcialbym uzyc jakiegos programu komputerowego do
    najzwyklejszego przelaczania programow, czyli uzyc komputera jako pilota po
    kablu RS232. Czy istnieje jakis uniwersalny soft do tego celu?

    Strona odbiornika:
    http://www.technisat.pl/index1fef.html?nav=Downloads
    ,pl,33&pID=72

    --
    Dzieki - Piotrek

  • 2. Data: 2009-11-24 06:37:40
    Temat: Re: TechniSat DIGIT MF4-K - komputer jako pilot
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Piotrek pisze:
> [...]
    > najzwyklejszego przelaczania programow, czyli uzyc komputera jako pilota
    > po kablu RS232. Czy istnieje jakis uniwersalny soft do tego celu?

    nie słyszałem o takich mozliwościach, zmień dekoder np. na dm500,
    będziesz miał wszystko sterowane przez sieć

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Debian Lenny, Gnome, Compiz-Fusion

  • 3. Data: 2009-11-24 13:58:08
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Tue, 24 Nov 2009 01:31:41 +0100, Piotrek napisał(a):

    > Chcialbym uzyc jakiegos programu komputerowego do
    > najzwyklejszego przelaczania programow, czyli uzyc komputera jako pilota po
    > kablu RS232. Czy istnieje jakis uniwersalny soft do tego celu?

    Kiedyś używałem czegoś takiego do zdalnego sterowania tunerem
    satelitarnym.
    To był zestaw polskiej produkcji, obejmował pudełeczko podłączane do
    komputera (chyba kablem RS232), kabelek z nadajnikiem IR oraz
    oprogramowanie.
    Program można było nauczyć komend dowolnego pilota i sterować nim
    dowolne urządzenie.
    Niestety, nie mogę sobie przypomnieć nazwy programu, musiałbym przekopać
    swoją korespondencję z przed lat, żeby do tego dotrzeć.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof