  • 51. Data: 2015-01-27 07:49:15
    Temat: Re: Tanie "żarówki" LED z Chin
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Zachariasz Dorożyński" <k...@g...com> wrote in message
    news:7e0746a7-253e-418a-9a20-287c4f98ca03@googlegrou
    ps.com...

    > W USA tak słabo płacą przy czyszczeniu szamb że cie nie stać?

    Kogutku, widzę że tu przyszedłeś wylewać swe żale z pl.rec.dom?
    Nie mścij się - to zła cecha... Bozia Cię pokara.

  • 52. Data: 2015-01-27 08:21:47
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    "JK" <j...@i...pl> wrote in message

    >Zazdroszczę Ci.
    >Od lat marzę o tym aby dostać plonka od tego trolla.
    >A Tobie to tak łatwo poszło! Dajesz może korepetycje?

    Twoje hobby w postaci robienia z siebie kretyna rozczula mnie. Każdy
    normalny człowiek nie chcąc widzieć czyiś postów, po prostu je filtruje, ty
    marzysz by ciebie filtrować.

  • 53. Data: 2015-01-27 08:32:50
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    "Zachariasz Dorożyński" <k...@g...com> wrote in message
    ps.com...

    >Kogutku, widzę że tu przyszedłeś wylewać swe żale z pl.rec.dom?
    >Nie mścij się - to zła cecha... Bozia Cię pokara.

    Przecież nie na polowanie na usenet wchodzisz, wiec nie kryguj się tak.
    Wiem, wiem, bez pozorów to nie to samo.

  • 54. Data: 2015-01-27 08:47:11
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Ghost" <g...@e...com> wrote in message

    > "JK" <j...@i...pl> wrote in message

    > Twoje hobby w postaci robienia z siebie kretyna rozczula mnie. Każdy
    > normalny człowiek nie chcąc widzieć czyiś postów, po prostu je filtruje,
    > ty marzysz by ciebie filtrować.

    O tak. Bardzo proszę. Dasz radę? Jeszcze dziś?

  • 55. Data: 2015-01-27 09:09:09
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    "Ghost" <g...@e...com> wrote in message

    >O tak.

    Jeszcze raz, nasza ty dziwko atencji: walka trollami polega na plonkowaniu
    ich (co ja właśnie uczyniłem), a nie na błaganiu o plonka. Tyle, że ty
    błagasz o uwagę, krygując się na coś innego.

  • 56. Data: 2015-01-27 17:48:56
    Od: Jawi <g...@p...fm>

    W dniu 2015-01-26 o 17:42, Cezary Grądys pisze:
    > Porównując do 9,5W Osramu świeci prawie tak samo, kolor tylko bardziej
    > niebieski. No i świeci bardziej w osi niż na boki, ta część świecąca to
    > niecała półkula. Spróbowałem w kuchni, gdzie klosz to taka odwrócona
    > micha i tam jest całkiem nieźle, oprócz tego koloru. Dałem więc do
    > kibla. Nie miga.
    > Moim zdaniem, jeśli trwałość była by OK to jest niezła. Tam gdzie nie
    > przeszkadza kolor, to spokojnie da radę. No i wiele mają takich co
    > podają 2800 albo 3000K.
    > Na pewno Osram lepszy, ale cena prawie 3 razy taka.
    właśnie te omegi to mają temp. barwową zaniżoną zdaje się, bo mam takie
    samo odczucie. Te 3000 to tak bym sobie strzelił z głowy że 3500 mają.

  • 57. Data: 2015-01-27 19:11:25
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    Zachariasz Dorożyński pisze:
> [...]
    miliardów ledówek. O pożarach wywołanych przez zwarcia kondensatorów specjalnie nie
    słychać. Obstawiam że o wiele częściej w ledówkach z przetwornicami padają
    przetwornice niż kondensatory w ledówkach bez przetwornic.

    [..]
    > Pożaru nie będzie z innego powody niż 6A bezpiecznik. Bezpiecznik 6A nie zauważy że
    cokolwiek się popsuło.

    Liczysz na zadziałanie LED jako bezpiecznika? Możesz się zdziwić.

    --
    AlexY
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html

  • 58. Data: 2015-01-27 19:46:04
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

> [...]
    > ich (co ja właśnie uczyniłem), a nie na błaganiu o plonka. Tyle, że ty
    > błagasz o uwagę, krygując się na coś innego.

    No to udowodnij że masz rację wrzucając mnie do kill-file!

    p.s. czytałeś o czymś takim jak "reverse psychology"? :-)

  • 59. Data: 2015-01-27 20:59:55
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    "Ghost" <g...@e...com> wrote in message

    > "Ghost" <g...@e...com> wrote in message

    >No to udowodnij że masz rację wrzucając mnie do kill-file!

    Po pierwsze znów nie zrozumiałeś, to ty mnie uznajesz za trolla więc
    kilowanie po twojej stronie - taka jest moja racja. Po drugie udawadnianie
    tobie mojej racji wisi mi zwiędłym kalafiorem. Po trzecie śmiesznych pajaców
    z reguły nie kiluję, więc nadal będziesz mi dostarczał rozrywki.

  • 60. Data: 2015-01-27 23:31:45
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    W dniu 2015-01-26 o 17:07, Jawi pisze:

    > ja kupiłem na próbę w Cerfurze 12W ciepłą za 14pln
    > W kuchni mi wystarcza jedna,jest jaśniej jak na moje oko niż tradycyjna 75W

    Nabyłem podobną w Realu - świeci u młodej w lampie w komplecie z
    kompaktem 20W
    niewiele ciemniejsza - ma ciut chłodniejsze światło, ale nie "trupie" :)
    - razem wychodzi całkiem przyjemny mix

    Ale kupilem też w sobote w MM po 12 zl "świeczki" E14 - 6W "ciepłe"
    do żyrandola w sypialni żonki :)

    Gabarytowo podobne do normalnych - z mlecznymi bańkami
    - ilość światła szacuje na oko ~ 45-50 W w stosunku do klasycznej
    choć na pudełku chwalą się że ekwiwalent 60 watowej
    Oznaczenie pudełkowe - tb energy 6W/ 500lm / 2800K

    Daje IMO porównywaną ilość światła jak 11W swietlowka kompaktowa
    - ale barwa jest chłodniejsza