  • 1. Data: 2013-03-01 13:49:37
    Temat: Tanie przetwornice
    Od: Michał Lankosz <m...@t...pl>

    Jest sobie taki produkt:
    http://www.rutronik.com/news+M554c4352cf3.html
    Czy zamontowana nieekranowana cewka mocno sieje zakłóceniami? Czy
    zastosowane w nieekranowanym urządzeniu może powodować problemy z
    kompatybilnością elektromagnetyczną? Przetwornica pracuje podobno na 650kHz.

    --
    Michał

  • 2. Data: 2013-03-01 13:56:57
    Temat: Re: Tanie przetwornice
    Od: Bezznaczenia <k...@p...com>

    W dniu 2013-03-01 13:49, Michał Lankosz pisze:
> [...]
    > zastosowane w nieekranowanym urządzeniu może powodować problemy z
    > kompatybilnością elektromagnetyczną? Przetwornica pracuje podobno na

    Ale chcesz go zglosic do organow za to odpowiedzialnych ?
    90% sprzetu na rynku nie spelnia zadnych norm.

  • 3. Data: 2013-03-01 14:11:32
    Od: Piotr Gałka <p...@C...pl>

    Użytkownik "Michał Lankosz" <m...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zastosowane w nieekranowanym urządzeniu może powodować problemy z
    > kompatybilnością elektromagnetyczną? Przetwornica pracuje podobno na

    Nie jestem pewien jak rozumieć zapis na ostatniej stronie:
    http://www.recom-power.com/pdf/Innoline/ROF-78Exx-0.
    5.pdf

    Chyba po zastosowaniu zapodanego tam filtru spełnia conduction emission
    Class A i radiation B.
    Czyli lepszy filtr i powinno być conduction i emission B, ale pewny to bym
    nie był.
    P.G.

  • 4. Data: 2013-03-01 14:11:42
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Michał,

    Friday, March 1, 2013, 1:49:37 PM, you wrote:

    > Jest sobie taki produkt:
    > http://www.rutronik.com/news+M554c4352cf3.html
    > Czy zamontowana nieekranowana cewka mocno sieje zakłóceniami?

    Pojęcie "mocno" jest bardzo względne.

    > Czy zastosowane w nieekranowanym urządzeniu może powodować problemy z
    > kompatybilnością elektromagnetyczną?

    Może.

    > Przetwornica pracuje podobno na 650kHz.

    Albo zamknięty obwód magnetyczny albo ekranowanie.

    --
    Best regards,
    RoMan