  • 1. Data: 2011-12-10 23:04:08
    Temat: Tanie generatory prądotwórcze do fotografowania w terenie
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    Czy ktoś może podać *sprawdzone* modele tanich i cichych generatorów
    prądotwórczych (do 1.5kW)?
    Taaak do 600zł.

    Są nawet po 350zł, ale nie wiem, czy przypadkiem nie rozsypią się po 20
    godzinach pracy.

    Kupowanie zestawu składającego się akumulatora i przetwornicy uważam już
    za bezcelowe.
    Smrodzenie silnika dwusuwowego pomijam.

    zyga
    --
    --force --nodeps --all

  • 2. Data: 2011-12-10 23:38:51
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 11 Dec 2011 00:04:08 +0100, Zygmunt M. Zarzecki napisał(a):
> [...]
    > prądotwórczych (do 1.5kW)?
    > Taaak do 600zł.
    > Są nawet po 350zł, ale nie wiem, czy przypadkiem nie rozsypią się po 20

    A daleko ten teren ?
    Czasem to ze sie rozsypia to zaleta. Wymienisz na gwarancji :-)

    > Kupowanie zestawu składającego się akumulatora i przetwornicy uważam już
    > za bezcelowe.

    A swiata jakie ? 1.5kW to male sloneczko, przy nowoczesnych zrodlach.

    J.

  • 3. Data: 2011-12-11 21:04:20
    Od: "Michal W." <m...@n...gazeta.pl>

    "Zygmunt M. Zarzecki" wrote:

    > Czy ktoś może podać *sprawdzone* modele tanich i cichych generatorów
    > prądotwórczych (do 1.5kW)?
    > Taaak do 600zł.

    Jak to bylo w tej reklamie ? Takie rzeczy to tylko w (śp.) Erze.

    Tanio, cicho, 1,5kW i do tego do zasilania elektroniki to sie nie da.

    Przyzwoity agregat inwenterowy Hondy - zostaje Ci tylko EU20i (Moc max
    1,5kW
    nominalna 1,6kW) kosztuje 5000zl. Ewentualnie mniejszy brat
    Honda Eu10i moc odpowiednio max 1,0kW nominalnie 750W. KOszt ok 3500zl.

    Oczywiscie jak jestes firma to minus VAT i minus podatek dochodowy ;)

    Michal W.