  • 1. Data: 2013-04-14 16:19:20
    Temat: Tanie DLNA
    Od: 2late <d...@w...pl>

    Szukam czegos co polaczy mi bezprzewodowo dysk sieciowy z TV. Cos jak w tym
    linku:

    http://www.chip.pl/testy/akcesoria/odtwarzacze-pliko
    w-multimedialnych/lg-st600

    Tylko ze nie potrzebuje - jesli to obnizy cene - zadnego odtwarzacza. Chce
    tylko podlaczyc to jako przejsciowke z wi-fi przez USB do TV (zeby tv
    widzial zasoby jak na dysku USB). Odtwarzacz w TV mi wystarczy.

  • 2. Data: 2013-04-14 21:21:07
    Temat: Re: Tanie DLNA
    Od: p0li <p...@t...net>

    T->Dnia 2013-04-14 16:19:20 niejaki 2late napisał:
> [...]
    > tylko podlaczyc to jako przejsciowke z wi-fi przez USB do TV (zeby tv
    > widzial zasoby jak na dysku USB). Odtwarzacz w TV mi wystarczy.

    nie wiem czy to spełni twoje wymagania - ale do tego celu używam raspberry
    pi - na pewno tańsze - no i można jeszcze do innych celów używać

    --
    http://42.pl/u/y68
    Pójdźże kiń tę chmurność w głąb flaszy.