  • 1. Data: 2011-11-27 15:05:13
    Temat: Tani termometr z transmisja przez ethernet i zarzadzaniem przez WWW
    Od: "ter" <t...@t...pl>

    Najtanszy jaki znalazlem to 600 zł + koszty sond
    Czy sa jakies tansze?

    6663 (20111127) __________

  • 2. Data: 2011-11-27 15:18:02
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2011-11-27 16:05, ter pisze:
    > Najtanszy jaki znalazlem to 600 zł + koszty sond
    > Czy sa jakies tansze?

    Np router z i2c za 180 zł. Trochę grzebania w hardware i skonfigurowanie
    OpenWRT z obsługą i2C. No i musiałbyś napisać sam programik wystawiający
    wynik na stronce.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 3. Data: 2011-11-27 15:21:41
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2011-11-27 16:18, Mario pisze:

    > Np router z i2c za 180 zł. Trochę grzebania w hardware i skonfigurowanie
    > OpenWRT z obsługą i2C. No i musiałbyś napisać sam programik wystawiający
    > wynik na stronce.

    http://wiki.openwrt.org/toh/tp-link/tl-wr1043nd#gpio

    pozdrawiam
    MD

  • 4. Data: 2011-11-27 15:23:26
    Od: Mario <m...@...pl>

    > Np router z i2c za 180 zł. Trochę grzebania w hardware i skonfigurowanie
    > OpenWRT z obsługą i2C. No i musiałbyś napisać sam programik wystawiający
    > wynik na stronce.

    http://wiki.openwrt.org/toh/tp-link/tl-wr1043nd#i.c.
    gpio.mod

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 5. Data: 2011-11-27 16:04:12
    Od: Adam Dybkowski <a...@g...6c7o8m>

    W dniu 2011-11-27 16:18 Mario napisał(a):

    > Np router z i2c za 180 zł. Trochę grzebania w hardware i skonfigurowanie
    > OpenWRT z obsługą i2C. No i musiałbyś napisać sam programik wystawiający
    > wynik na stronce.

    Albo dowolny router z interfejsem szeregowym (np. D-Link DIR-300
    kosztujący ok. 100 zł) + AVRek (5-10 zł). Plus sonda jak w poprzednim
    punkcie.

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 6. Data: 2011-11-27 20:55:33
    Od: Marcin <m...@o...pl>

    On 27 Lis, 15:05, "ter" <t...@t...pl> wrote:
    > Najtanszy jaki znalazlem to 600 zł + koszty sond
    > Czy sa jakies tansze?

    Butterfly od atmela i modul ethernetowy Microchipa ENC24j600 ( ja
    kupilem plytke Olimexu)
    http://code.google.com/p/avr-butterfly-encx24j600-ui
    p/

    Moze zarzadzania nie ma, ale temperature pokazuje. Miniaturowy
    serwerek www na ATMEGA169.

    Marcin

  • 7. Data: 2011-11-28 09:03:27
    Od: Byron <m...@g...com>

    W dniu 27.11.2011 16:05, ter pisze:
    > Najtanszy jaki znalazlem to 600 z? + koszty sond
    > Czy sa jakies tansze?
    >

    > __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow
    6663 (20111127) __________

    > Wiadomosc zostala sprawdzona przez program ESET NOD32 Antivirus.

    Do tego typu zastosowan (i wielu wielu innych bardziej zaawansowanych,
    posiada m.in. USB) polecam tani i dobry router TP-LINK'a MR3220 dostepny
    za ok.90 zl plus system Embedded Linux np. OpenWrt.

    http://wiki.openwrt.org/toh/tp-link/tl-mr3420

    Pozdrawiam
    Marcin Stepien
    m...@g...com

  • 8. Data: 2011-12-07 08:08:20
    Od: wilkxt <w...@w...pl>

    On 28 Lis, 10:03, Byron <m...@g...com> wrote:
> [...]
    a ja polecam to
    http://www.wirelesslan.pl/product_info.php/cPath/138
    /products_id/2269
    kosztuje niewiele ponad 100zł i możesz podpiąć nawet 3 czujniki
    temperatury

    pozdrawiam
    tomek