  • 1. Data: 2016-03-09 01:54:14
    Temat: Tani net w Serbii na 3 dni
    Od: PlaMa <m...@w...pel>

    Cześć, polecicie jakiś tani net na 3 dni do wykorzystania w Serbii? Coś
    ichniego chyba będzie najlepsze? 512-1024Mb wystarczy.

  • 2. Data: 2016-03-09 10:30:26
    Temat: Re: Tani net w Serbii na 3 dni
    Od: Arkadiusz Drabczyk <a...@d...org>

    On 2016-03-09, PlaMa <m...@w...pel> wrote:
    > Cześć, polecicie jakiś tani net na 3 dni do wykorzystania w Serbii? Coś
    > ichniego chyba będzie najlepsze? 512-1024Mb wystarczy.

    Ja zawsze przed wyjazdami patrzę tu:
    http://prepaid-data-sim-card.wikia.com/wiki,
    np. http://prepaid-data-sim-card.wikia.com/wiki/Serbia. Ciekawie
    wygląda to:

    Tourist SIM: 600 RSD. It includes 3 x 24 hour internet sessions with
    unlimited 4G/LTE. The clock starts from your first data connection and
    lasts for 24 hrs no matter if you are online or not. By typing *300#
    for the English menu, you can add another 24h session for 250 RSD

    600 RSD to ~21 PLN więc chyba dość tanio.

    --
    Arkadiusz Drabczyk