  • 11. Data: 2009-11-04 14:21:15
    Temat: Re: Tani LCD 32" z MPEG 4
    Od: noy <j...@m...com.pl>

    > Tak z ciekawości zapytam:
    > Czy zdajesz sobie sprawę że TV 32 cale przy odbiorze
    > kanałów w formacie 4:3 ma efektywą przekątną ok. 24 cali
    > Przy niektórych pozycjach filmowych z np TVP będzie
    > to nawet 22 cale (ze względu nadawanie czarnych
    > pasów w strumieniu MPEG)

    Ja to chciałem kupić jeszcze mniejszy, ale nie było nic rozsądnego na
    rynku.
    Teraz mam taka "krowę" 32 cale i fakt, że jak idzie obraz 16:9 to
    przyjemnie się ogląda,a przy obcięciach i tak mam większy obraz niż
    miałem. Ale przynajmniej oszczędzam miejsce w pokoju i kasę na
    wyświetlanie czarnych pasów.( im większy telewizor tym większe pasy).

  • 12. Data: 2009-11-08 21:32:47
    Od: damiz <d...@g...pl>

    Po przetestowaniu tego LG 32LH2000 mogę powiedzieć, że
    słabo nadaje się do analogowej kablówki i w porównaniu
    do mojej plazmy Daewoo DPP-32F1 obraz SD jest o wiele gorszy,
    Daewoo ma lepsze bardziej naturalne kolory i mniej męczący obraz.
    Divx-y z kompa o wiele lepiej ogląda się mi na Daewoo, a wypalanie
    stałych fragmentów obrazu i wysokie zużycie prądu to kolejny mit
    o plazmach..
    LCD w przedziale cenowym do 2tys są dobre ,
    ale do komputera gier i szpanowania przed sąsiadami ;)