  • 1. Data: 2010-08-31 05:58:20
    Temat: Re: Taktowanie GPU.
    Od: "Leszek K." <l...@n...pl>

    Dnia Tue, 31 Aug 2010 08:26:08 +0200, Jacek napisał(a):

    > Witajcie.
    > Wyslalem laptopa HP do serwisu, gdyz grzal sie do 90st.
    > Po powrocie uruchomilem GPU-Z.0.4.0 i okazalo sie, ze zegar procesora i
    > pamieci jest o polowe mniejszy niz ustawienia standardowe, czyli zamiast
    > 500MHz jest 250.
    > W linku zrzut ekranu.
    > Czy mozecie poradzic, jak ustawic wartosci biezace do wartosci
    > satndardowych?
    >
    > Pozdrawiam, Jacek.
    >
    > http://kosz.moj.pl/GPU.gif

    A przypadkiem ta karta nie zmienia dynamicznie zegara w zależności od
    obciążenia? Otwórz w coś w 3d w okienku i wtedy sprawdzaj.

  • 3. Data: 2010-08-31 07:00:28
    Od: boxfish <c...@g...pl>

    W dniu 2010-08-31 08:26, Jacek pisze:
> [...]
    > 500MHz jest 250.
    > W linku zrzut ekranu.
    > Czy mozecie poradzic, jak ustawic wartosci biezace do wartosci
    Kupiłes bubla który tak ma że się grzeje a potem padają elementy,
    najczęściej GPU. Sposób naprawy opisywany juz przez wiele osób, jeśli
    zmienisz paramtry bedzie się grzał a potem padnie grafika, wybór należy
    do Ciebie.

    Ja osobiscie uznał bym że towar nie jest zgodny z warunkami zakupu,
    kupiłeś sprzęt o konkretnych parametrach ...

  • 4. Data: 2010-08-31 09:08:42
    Od: Tomek Głowacki <t_gl_nospam_wyalto@wytnijto_o2.pl>

> [...]
    > 500MHz jest 250.
    > W linku zrzut ekranu.
    > Czy mozecie poradzic, jak ustawic wartosci biezace do wartosci

    A może działa oszczędzanie energii/prądu? W chipach mobilnych to raczej
    nie powinna być wielka nowość.

    Obciąż sobie GPU np. FurMarkiem i zobacz wtedy co pokazuje GPU-Z.

    Pozdr,
    Tomek

  • 5. Data: 2010-08-31 09:26:29
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Tomek Głowacki" <t_gl_nospam_wyalto@wytnijto_o2.pl> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:i5igqv$ual$...@p...wsisiz.edu.pl...
    > A może działa oszczędzanie energii/prądu? W chipach mobilnych to raczej nie
    > powinna być wielka nowość.
    >
    > Obciąż sobie GPU np. FurMarkiem i zobacz wtedy co pokazuje GPU-Z.

    Jakiś czas temu czytałem, że HP naprawia przegrzewanie się GPU poprzez
    zmniejszenie taktowania. Jaki producent taki serwis.

  • 6. Data: 2010-08-31 10:02:33
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Tue, 31 Aug 2010 11:08:42 +0200, Tomek Głowacki napisał(a):

> [...]
    > nie powinna być wielka nowość.
    >
    > Obciąż sobie GPU np. FurMarkiem i zobacz wtedy co pokazuje GPU-Z.

    Mam ustawiona wysoka wydajnosc, uruchomionego FureMark i wyniki sa tekie
    same - polowa maksymalnego taktowania.
    Dodam, ze kolezanka ma ten sam model i u niej jest maks.

  • 7. Data: 2010-08-31 10:22:51
    Od: G Nowak <g...@g...com>

    > Mam ustawiona wysoka wydajnosc, uruchomionego FureMark i wyniki sa tekie
    > same - polowa maksymalnego taktowania.
    > Dodam, ze kolezanka ma ten sam model i u niej jest maks.

    Mozesz podac konkretna serie tej chinszczyzny aby ludzi moogli unikac?

    --
    pozdr

  • 8. Data: 2010-08-31 10:34:23
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Tue, 31 Aug 2010 11:22:51 +0100, G Nowak napisał(a):

    > Mozesz podac konkretna serie tej chinszczyzny aby ludzi moogli unikac?

    HP Pavilion DV5-1100ew.

  • 9. Data: 2010-08-31 13:41:20
    Od: MAR <M...@s...org>

    On Tue, 31 Aug 2010 08:26:08 +0200, Jacek wrote:

    > Czy mozecie poradzic, jak ustawic wartosci biezace do wartosci
    > satndardowych?

    A programy do zmiany zegara używałeś ?

    --
    Mar.

  • 10. Data: 2010-08-31 13:51:28
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Tue, 31 Aug 2010 15:41:20 +0200, MAR napisał(a):

    > A programy do zmiany zegara używałeś ?

    Moze GPU-Z cos nie ten teges, bo:

    www.laptop.moj.pl

    Chociaz odpalalem go na kilku laptopach i wartsci biezace sa takie same,
    jak DAFULT.