  • 1. Data: 2009-12-05 08:45:29
    Temat: Taki hit, a tu cisza? :)
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Czołem!

    Czyżby umknęło?
    http://polsatsport.pl/news/1203_8668.htm
    Od dawna na coś takiego czekałem :) - w końcu jedna z najciekawszych
    dyscyplin sportowych do obejrzenia na innym kanale niż ESPN America
    (kiedy w Jamboxie przy okazji :) ).
    Już chłodzę piwko :)

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 2. Data: 2009-12-05 09:11:11
    Temat: Re: Taki hit, a tu cisza? :)
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Mirek Ptak" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Od dawna na coś takiego czekałem :) - w końcu jedna z najciekawszych
    > dyscyplin sportowych do obejrzenia na innym kanale niż ESPN America (kiedy

    Nabijasz im liczbę kliknięć, czy na złość nie napisałeś o co chodzi?

  • 3. Data: 2009-12-05 09:19:27
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2009-12-05 10:11, *Cavallino* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:

    > Nabijasz im liczbę kliknięć, czy na złość nie napisałeś o co chodzi?

    Chciałem podgrzać atmosferę :) (link nieskracany, więc chyba OK? :) ) do
    tej pory ściągałem NFL ale z powodu małej liczby udostępniających
    (prywatny traker) trwało to czasem za długo.
    Minus jest taki, że mecz będzie retransmitowany z czwartku, no ale na
    bezrybiu i rak ryba.

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 4. Data: 2009-12-05 17:25:24
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Mirek Ptak" <n...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Chciałem podgrzać atmosferę :) (link nieskracany, więc chyba OK? :) )

    Nie, nie ok.
    Nie klikam w takie linki nie wiedząc po co.
    Napiszesz o co chodzi?

    >do
    > tej pory ściągałem NFL

    Znaczy o hokej chodzi?
    No to dobrze że nie klikałem, nie było po co. ;-)

  • 5. Data: 2009-12-06 10:30:16
    Od: "Piotr" <m...@p...onet.pl>

    > Znaczy o hokej chodzi?

    raczej o futbol:
    "National Football League"

    pzdrw

  • 6. Data: 2009-12-06 10:34:19
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Piotr" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > raczej o futbol:
    > "National Football League"

    A no tak.
    Na jedno zresztą wychodzi, amerykanckie rugby też mnie nie bardzo kręci.

  • 7. Data: 2009-12-06 16:12:22
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    > A no tak.
    > Na jedno zresztą wychodzi, amerykanckie rugby też mnie nie bardzo kręci.

    Każdego prawo :)
    Mecz całkiem fajny (choć widziałem lepsze :) ), ale transmisja
    schrzaniona - sama jakość jak na SD jeszcze ujdzie, ale wysłali to 4:3 -
    porażka. Mam nadzieję, że następnym razem się poprawią.

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 8. Data: 2009-12-07 13:12:50
    Od: "Cezar" <c...@B...pl>

    "Mirek Ptak" <n...@n...pl> wrote in message

> [...]
    > schrzaniona - sama jakość jak na SD jeszcze ujdzie, ale wysłali to 4:3 -
    > porażka. Mam nadzieję, że następnym razem się poprawią.

    a wiadomo kto byl rezyserem 'meczu' i czy mecz skonczyl sie tak jak
    przewidywal scenariusz?

    c.

  • 9. Data: 2009-12-07 13:52:13
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2009-12-07 14:12, *Cezar* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

    > a wiadomo kto byl rezyserem 'meczu' i czy mecz skonczyl sie tak jak
    > przewidywal scenariusz?

    Tam, w przeciwieństwie do tutaj, meczy się nie reżyseruje :)

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l