  • 1. Data: 2014-01-31 21:56:27
    Temat: Tablet z Windows
    Od: "R.e.m.e.K" <g...@d...null>

    Witam

    Znacie cos lepszego niz Dell Latitude 10, o taki:

    http://tnij.org/4m3pup3

    Moze ktos cos polecic?

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 2. Data: 2014-02-02 12:28:31
    Temat: Re: Tablet z Windows
    Od: K <...@...c>

    W dniu 31-01-2014 21:56, R.e.m.e.K pisze:
    > Witam
    >
    > Znacie cos lepszego niz Dell Latitude 10, o taki:
    >
    > http://tnij.org/4m3pup3
    >
    > Moze ktos cos polecic?

    cokolwiek innego co ma wbudowany modem hspa+/lte.

  • 3. Data: 2014-02-02 13:28:41
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    R.e.m.e.K wrote:
    > Witam
    >
    > Znacie cos lepszego niz Dell Latitude 10, o taki:
    >
    > http://tnij.org/4m3pup3
    >
    > Moze ktos cos polecic?

    a ile masz kasy...

    Samsung XE700T

    niestety juz nie produktowany ale ma normalny Intel i5 4GB pamieci i windows
    7 profesional oraz modem GSM

    chodzi ok 5 godzin dysk w zaleznosci do wersji ma 64 abo 128 GB SSD

    bardzo dobry ekran na którym widac nawet w pelnym swietle w zestawie rysik
    do wbudowanego w ekran tabletu wacom.

    super sprzecik

  • 4. Data: 2014-02-02 14:28:07
    Od: "R.e.m.e.K" <g...@d...null>

    Dnia Sun, 02 Feb 2014 12:28:31 +0100, K napisał(a):

    > cokolwiek innego co ma wbudowany modem hspa+/lte.

    Modem nie jest potrzebny, osoba, ktora ma go uzywac ma dwa mobilne routery
    WiFi.

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 5. Data: 2014-02-02 14:31:15
    Od: "R.e.m.e.K" <g...@d...null>

    Dnia Sun, 2 Feb 2014 13:28:41 +0100, Marek Dyjor napisał(a):

    > a ile masz kasy...
    >
    > Samsung XE700T

    Uuu , rzeczywiscie nie dodalem, zeby to bylo w podobnej lub niewiele
    wiekszej cenie. Ten samsung kosztuj 250% ceny wspomnianego Della.

> [...]
    > chodzi ok 5 godzin dysk w zaleznosci do wersji ma 64 abo 128 GB SSD
    > bardzo dobry ekran na którym widac nawet w pelnym swietle w zestawie rysik

    No super. Ale cena mocno zaporowa niestety. A cos powiedzmy do 1500-1600?

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 6. Data: 2014-02-02 23:03:44
    Od: Piotrek <l...@g...pl>

    Dnia Sun, 2 Feb 2014 14:31:15 +0100, R.e.m.e.K napisał(a):

    > Uuu , rzeczywiscie nie dodalem, zeby to bylo w podobnej lub niewiele
    > wiekszej cenie. Ten samsung kosztuj 250% ceny wspomnianego Della.

    > No super. Ale cena mocno zaporowa niestety. A cos powiedzmy do 1500-1600?

    Coś z Fujitsu Stylistic? St5112 lub st6012 albo całkiem najnowsze modele

  • 7. Data: 2014-02-03 14:15:36
    Od: Poldek <n...@g...pl>

    R.e.m.e.K wrote:

    > Modem nie jest potrzebny, osoba, ktora ma go uzywac ma dwa mobilne routery
    > WiFi.

    Tylko po co nosić ze sobą dwa mobilne routery i tableta, jeżeli można
    nosić tylko tableta? W razie potrzeby udostępnienia po WiFi włączasz w
    tablecie tethering i masz access pointa. Ja bym osiwiał od samego
    pilnowania, czy wszystkie te gadżety są naładowane.

  • 8. Data: 2014-02-03 16:01:21
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Poldek" lco4ih$mhv$...@n...news.atman.pl

> [...]
    > włączasz w tablecie tethering i masz access pointa. Ja bym osiwiał od samego
    pilnowania, czy wszystkie te gadżety są naładowane.

    I o to chodzi -- uważano by Cię za mądrego dzięki tej siwiźnie. ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 9. Data: 2014-02-03 17:02:28
    Od: "R.e.m.e.K" <g...@d...null>

    Dnia Mon, 03 Feb 2014 14:15:36 +0100, Poldek napisał(a):

> [...]
    > tablecie tethering i masz access pointa. Ja bym osiwiał od samego
    > pilnowania, czy wszystkie te gadżety są naładowane.

    Np. po to, zeby miec dostep do kilku sieci bez zabaway z przekladaniem SIMow
    i miec mozliwosc podlaczenia kilku urzadzen. A co do ladowania to wystarczy
    co wieczor podlaczyc wszystko do sieci i daje rade kolejny dzien. A czy
    podlaczasz do gniazdka jedno urzadzenie czy szesc to juz zadna roznica.

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 10. Data: 2014-02-04 11:01:13
    Od: Poldek <n...@g...pl>

    R.e.m.e.K wrote:

> [...]
    > co wieczor podlaczyc wszystko do sieci i daje rade kolejny dzien. A czy
    > podlaczasz do gniazdka jedno urzadzenie czy szesc to juz zadna roznica.

    Czyli chodzi o dostęp do dwóch sieci 3G (4G) bez przekładania SIMów.
    Proponuję tablet dual SIM. Np. Lenovo takie robi.