  • 11. Data: 2015-08-28 13:33:53
    Temat: Re: Tablet a Andkiem czy z Windows?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Smok Eustachy" <s...@w...pl> wrote in message
    news:55dfd8fc$0$8378$65785112@news.neostrada.pl...
    > W dniu 28.08.2015 o 02:59, Pszemol pisze:
    > /.../
    > RT jest na AMR a nie na x86.

    Smoku, sprawdź jaki procesor jest w tym tablecie za 60zł :-)
    Gwarantuję ci, że nie będzie tam żadnego Pentium.

  • 12. Data: 2015-08-28 13:38:39
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marcin G." napisał w wiadomości grup
    .pl...
    >Nie wprowadzaj w błąd. Nigdzie nie pisał o Windows RT. 95 % tabletów
    >z Windows na rynku, to urządzenia ze "normalnym" Windows, a nie RT.
    >RT to to już trup.

    Ale nadziac sie na te 5% mozna.
    Widzisz "Windows", myslisz "ma normalny procesor", a RT nie slyszales

    J.

  • 13. Data: 2015-08-28 13:43:09
    Od: "Marcin G." <sq9etc_usun_to_@poczta_usun_to_.onet.pl>

    Użytkownik "J.F." napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > Ale nadziac sie na te 5% mozna.
    > Widzisz "Windows", myslisz "ma normalny procesor", a RT nie slyszales

    Zgadza się, trzeba uważać. W USA ludzie wiele tabletów z RT z tego powodu
    zwracali do sklepów, bo nie działały programy z "normalnego" Windowsa.

    Pozdrawiam,
    Marcin G.

  • 14. Data: 2015-08-28 13:51:19
    Od: "Marcin G." <sq9etc_usun_to_@poczta_usun_to_.onet.pl>

    Użytkownik "Smok Eustachy" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Witajcie!
    > Jakbym chciał se kupić tablet to sensowny będzie taki z 8 giga pamięci i 1
    > giga RAM.
    > I pytanie: czy lepiej Androida czy Windows? Czy na takim z Windows i
    > Atomem można uruchamiać zwykłe programy windowsowe?
    > Przy Windows obawiam się ze totalnie zamuli dysk aktualizacjami i jakimiś
    > śmieciami?
    > Za ok 250 zło można kupić taki bądź taki.
    >
    > 2. Chyba że np. na giełdzie można kupić używkę za 60 zł? By się opłaciło w
    > takim przypadku

    Osobiście unikałbym tabletów z "normalnym" Windows, które nie mają min. 2 GB
    RAM i min. 32 GB dysku.
    Na takim z 1 GB RAM system zostawia ok. 300 MB wolnego RAM-u.
    Z dysku 16 GB zostaje wolnego kilka GB. Po dociągnięciu wszystkich
    aktualizacji robi się problem. Na karcie SD nie można w normalny sposób
    zainstalować aplikacji kafelkowej.
    Najtańszy nowy tablet z "normalnym" Windows z 2 GB RAM i 32 GB dyskiem to
    coś ok. 470 zł chyba.

    Pozdrawiam,
    Marcin G.

  • 15. Data: 2015-08-28 13:56:33
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 28.08.2015 o 13:33, Pszemol pisze:
    > "Smok Eustachy" <s...@w...pl> wrote in message
    >
    > Smoku, sprawdź jaki procesor jest w tym tablecie za 60zł :-)
    > Gwarantuję ci, że nie będzie tam żadnego Pentium.

    Tam będzie android.

  • 16. Data: 2015-08-28 13:58:28
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 28.08.2015 o 11:51, J.F. pisze:

    > A do czego ten tablet ? Mialo byc sensownie, a tu 8G pamieci ...

    8 to 2x tyle niż 4. 4 mają najtańsze,

    2. A będę sobie tabletował czyli oddawał lekturze i ogladał filmy z jutuba

  • 17. Data: 2015-08-28 14:02:20
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Tam będzie android.

    Mowa o procesorze a nie o systemie operacyjnym :-)

  • 18. Data: 2015-08-28 14:04:51
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Marcin G." <sq9etc_usun_to_@poczta_usun_to_.onet.pl> wrote in message
> [...]
    >
    > Zgadza się, trzeba uważać. W USA ludzie wiele tabletów z RT z tego powodu
    > zwracali do sklepów, bo nie działały programy z "normalnego" Windowsa.

    Tablet "Surface" marki Microsoft występował właśnie w dwu wersjach.
    Tańsza z ARMem na pokładzie, często kupowana w niewiedzy przez
    małorozgarniętych klientów którzy powierzchownie podchodzą do
    zakupów i potem wielce zaskoczeni że coś nie działa jak chcieli...

    Mój kolega nawet kiedyś wyśmiewał się z ludzi którzy bez sensu
    dopłacają za wersję Pro a przecież "mogli mieć tańszą i tak samo działa"
    :-))
    Dopiero jak go uświadomiłem co RT znaczy to wymownie zamilkł...

  • 19. Data: 2015-08-28 14:05:57
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Najtańszy nowy tablet z "normalnym" Windows z 2 GB RAM i 32 GB dyskiem to
    > coś ok. 470 zł chyba.

    O jakim modelu myślisz?

  • 20. Data: 2015-08-28 15:07:00
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Smok Eustachy" napisał w wiadomości grup
    .pl...
    >8 to 2x tyle niż 4. 4 mają najtańsze,

    My tu o sensownosci, a nie "dwa razy wiecej" :-)

    >2. A będę sobie tabletował czyli oddawał lekturze i ogladał filmy z
    >jutuba

    No, tylko na te dwa to starczy. Jesli nie masz innych marzen ...
    Na audiobooki i filmy mozna karty pamieci uzyc. Ale wtedy aplikacje
    lepiej na wewnetrznej, wiec znow by sie przydala duza, tak na wszelki
    wypadek.

    Android nawet niezle czyta pliki tekstowe, ale to wersja potrzebna
    dosc wysoka - 4.3, czy nawet 4.4.

    A tak swoja droga ... do czytania to by sie jakis e-paper przydal ...

    J.