  • Data: 2010-07-01 07:00:34
    Temat: TVP1 jak PRL
    Od: noy <j...@k...mati.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Hey dawno nie oglądałem wiadomości w jedynce i 2 temu dni zasiadłem przed
    TV.
    Poczułem się trochę jak w PRL-u, ta sama propaganda na jednego gościa ani
    jednego pozytywnego przekazu, a drugi same sukcesy i plusy. Socjotechnika
    i retoryka jak za dawnych lat i myślę, że to nawet te same osoby zajmują
    się realizacją.
    Pomijam preferencje wyborcze, bo zawsze mogło by być odwrotnie ale nie
    myślałem że znowu będę mógł oglądać "Dziennik Telewizyjny".