  • 21. Data: 2009-03-03 19:19:52
    Temat: Re: TVN24 w 16/9 ?
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 03.03.2009 pawell32 <p...@w...pl> napisał/a:

    > Niektóre audycje idą w 16/9, np Teraz My, seriale...

    Ale w letterbox, a nie anamorficznie. I raczej póki leci też naziemnie to
    tu utrzymają letterbox, za to równolegle na tvnhd leci w hd więc nie ma
    problemu.

    *** http://www.4x4.kalisz.pl ***

  • 22. Data: 2009-03-03 19:51:31
    Od: "Szymon Machel" <s...@O...pl>

    Użytkownik "Mark" <...@o...pl> napisał w wiadomości

    > A masz cos na poparcie tego?
    > Bo na TVN nie widze nic w 16/9

    TVN idzie już odość dawna 16:9 (w HD oczywiście:)

    Szymon

  • 23. Data: 2009-03-03 20:22:56
    Od: Mark <...@o...pl>

    Dnia Tue, 3 Mar 2009 20:51:31 +0100, Szymon Machel napisał(a):

    > TVN idzie już odość dawna 16:9 (w HD oczywiście:)

    Aha. Ale mowa o zwyklym TVN

    --
    Mark

  • 24. Data: 2009-03-03 20:25:12
    Od: Mark <...@o...pl>

    Dnia Tue, 03 Mar 2009 20:14:52 +0100, pawell32 napisał(a):

    > Niektóre audycje idą w 16/9, np Teraz My, seriale...

    Mowisz o tych kretynskich czarnych pasach u gory i dolu?
    To ma niewiele wspolnego z 16/9

    --
    Mark

  • 25. Data: 2009-03-03 22:13:51
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Mark pisze:

    > Mowisz o tych kretynskich czarnych pasach u gory i dolu?
    > To ma niewiele wspolnego z 16/9

    nie wiem co masz tv, na tych audycjach nie mam żadnych pasów

    pawell

  • 26. Data: 2009-03-03 22:22:40
    Od: Mark <...@o...pl>

    Dnia Tue, 03 Mar 2009 23:13:51 +0100, pawell32 napisał(a):

    > nie wiem co masz tv, na tych audycjach nie mam żadnych pasów

    ...bo ci sie TV przelacza w letterboxa. Roznica taka ze robi to
    autoatycznie, a ja musze recznie. Nie zmienia to faktu ze to nie ma nic
    wspolnego z 16/9

    --
    Mark

  • 27. Data: 2009-03-04 06:10:25
    Od: GreGG <g...@s...uci.agh.edu.pl>

    morzyk-o2 pisze:
> [...]
    > studio tvn24 - ze na swoich LCD w studio nadawali juz od jakiegos czasu bylo

    Mogę tylko potwierdzić, że w Cyfrowym Polsacie też odbieram programy TVN
    w 16:9 - bałem się,
    że mogą u siebie jakoś obraz przetwarzać z powrotem na 4:3.

  • 28. Data: 2009-03-04 09:58:18
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail ...@o...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > ...bo ci sie TV przelacza w letterboxa. Roznica taka ze robi to
    > autoatycznie, a ja musze recznie. Nie zmienia to faktu ze to nie ma nic
    > wspolnego z 16/9

    zmienili.
    Ja niestety musze przełaczac recznie bo inaczej mam rozciagniety w pionie
    obraz...

    H. Jackson Brown, Jr.

  • 29. Data: 2009-03-04 19:05:31
    Od: "bufi" <b...@p...de>

    GreGG wrote:

    > Mogę tylko potwierdzić, że w Cyfrowym Polsacie też odbieram programy
    > TVN w 16:9 - bałem się,
    > że mogą u siebie jakoś obraz przetwarzać z powrotem na 4:3.

    Raczej mało prawdopodobne. TVNy mamy przecież bezpośrednio z
    transpoderów ITI. I za dużo tu namieszać nie mogą. Co innego
    tvp1 i tvp2 w CP, która ma własne transpodery a sygnał jest
    nadawany z anteny analogowej. Tragedia.

    A i w tym roku CP doda nowe kanały Polsat Kids i Polsat Kino

    Pozdrawiam

  • 30. Data: 2009-03-04 22:11:52
    Od: "Tomy M." <tomy@_spam_ansibl.com>

    wiadomości news:04032009.59D07E64@budzik61.poznan.pl...
> [...]
    >>
    > zmienili.
    > Ja niestety musze przełaczac recznie bo inaczej mam rozciagniety w pionie

    Może pokombinuj jeszcze z ustawieniami tunera.
    W kablu EURO o ile mnie pamięć nie myli rownież
    jest sterowanie 16:9 na ktorymś pinie. Gdy kabel
    jest niepełny to może to nie być podłączone.
    Niektóre TV nie mają np. automatycznego skalowania
    laterboxa na full screen ale przełącznie 16:9 powinno
    działać ze sterowniania przez tuner.

    --

    Tomy M. www.ansibl.com