  • 1. Data: 2009-03-02 10:02:04
    Temat: TVN24 w 16/9 ?
    Od: Mark <t...@a...w.pl>

    To nowosc, czy tylko w UPC sie zmienilo?
    Bo do wczoraj na pewno bylo w 4/3. Wieczorem zaobserwowalem software upgrade
    na dekoderze.. a rano zdziwko, gdy tradycyjnie szkujac sie do pracy wlaczam
    tvn24 - pelne 16/9
    I teraz nie wiem - czy TVN24 zawsze bylo w 16/9 i tylko UPC dawalo ciala,
    czy tez wlasnie to wprowadzili, i zbieglo sie to w czasie z wymiana softu w
    dekoderach?

    --
    Mark

  • 2. Data: 2009-03-02 10:10:08
    Temat: Re: TVN24 w 16/9 ?
    Od: "ALex M.I.D. dept. (Jarosław Ignatowski)" <a...@n...graf.torun.pl>

    Mark pisze:
> [...]
    > czy tez wlasnie to wprowadzili, i zbieglo sie to w czasie z wymiana softu w

    Dzisiaj rano u mnie w kablówce ucięte boki (nie mieści się logo i zegar).
    ALex

  • 3. Data: 2009-03-02 10:31:04
    Od: Mark <t...@a...w.pl>

    Dnia Mon, 02 Mar 2009 11:10:08 +0100,
    a...@n...graf.torun.pl napisał(a):

    > Dzisiaj rano u mnie w kablówce ucięte boki (nie mieści się logo i zegar).
    > ALex

    Sprawdzilem.. U mnie tez, jak wlacze po analogu.
    Natomiast z dekodera idzie piekne 16/9

    --
    Mark

  • 4. Data: 2009-03-02 10:36:55
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik ""ALex M.I.D. dept. (Jarosław Ignatowski)""
    <a...@n...graf.torun.pl> napisał w wiadomości

    > Dzisiaj rano u mnie w kablówce ucięte boki (nie mieści się logo i zegar).
    > ALex

    Przez cyfre+ leci 16/9 od dzisiaj (nie wiem jak wczoraj).

  • 5. Data: 2009-03-02 10:39:00
    Od: "Tomy M." <tomy@_spam_ansibl.com>

    Uzytkownik "Mark" <t...@a...w.pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    > czy tez wlasnie to wprowadzili, i zbieglo sie to w czasie z wymiana softu

    Hehe ... myslalem ze jestem nie na czasie i ze tak jest
    od dawna ale dzisiaj rano tez to zauwazylem.
    Na tunerze Philips HD w Cyfra+ leci 16:9
    Nie lubietego kanalu ale wylada teraz rewelacyjnie :-)

    --

    Tomy M. www.ansibl.com

  • 6. Data: 2009-03-02 11:28:31
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Hehe ... myslalem ze jestem nie na czasie i ze tak jest
    > od dawna ale dzisiaj rano tez to zauwazylem.
    > Na tunerze Philips HD w Cyfra+ leci 16:9
    > Nie lubietego kanalu ale wylada teraz rewelacyjnie :-)

    Nie wiem czy przypadkiem nie od soboty/niedzieli rana bo musialem na DSX
    zmienic 'na panorame' bo mi sie zegar rano zgubil i kawalek studia. :))

  • 7. Data: 2009-03-02 11:32:11
    Od: maderos <m...@w...pl>

    Mark pisze:
> [...]
    > czy tez wlasnie to wprowadzili, i zbieglo sie to w czasie z wymiana softu w

    Vectra tez 16/9. Ale, kurde dlaczego nie TVN??? Ehh...

  • 8. Data: 2009-03-02 11:34:16
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomosci:
    k.wot
    uzytkownik *Mark* napisal(a):

> [...]
    > czy tez wlasnie to wprowadzili, i zbieglo sie to w czasie z wymiana softu

    Zmienili foramt na 16:9 dzisiaj o 5:55 :P

    --
    Big Jack
    //////

  • 9. Data: 2009-03-02 12:09:59
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Big Jack pisze:
    > W wiadomosci:
    k.wot

    > Zmienili foramt na 16:9 dzisiaj o 5:55 :P

    na n też - tvn24 i tvncnbc - w końcu w normalnym formacie

    pawell

  • 10. Data: 2009-03-02 12:44:44
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    pawell32 wrote:

    > na n też - tvn24 i tvncnbc - w końcu w normalnym formacie

    Aster w analogowym przekazie poszedł ponad lasem - nadaje 4:3, czyli
    wszyscy nagle schudli ;-)

    M.