  • 1. Data: 2010-02-01 10:56:57
    Temat: TV4 dla TNK
    Od: a...@p...pl

    i co jest szansa na tv4 dla TNK ???

    Jak nie to dzwonie do swojego taty, aby nie zasilal karty TNK na
    kolejne miesiace. Zostawi sobie tylko te darmowe i pewnie przejdzie na
    Polsat Mini.

    --
    ThinkXtra

  • 2. Data: 2010-02-01 11:24:24
    Temat: Re: TV4 dla TNK
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    a...@p...pl pisze:
    > i co jest szansa na tv4 dla TNK ???
    >
    > Jak nie to dzwonie do swojego taty, aby nie zasilal karty TNK na
    > kolejne miesiace. Zostawi sobie tylko te darmowe i pewnie przejdzie na
    > Polsat Mini.

    zadzwoń, zapytaj.
    dla mnie i tak to nic nie zmienia, ale jakby mi zależało,
    to wolałbym poczekać niż pchać się w polszmat na 2 lata

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Fedora 11, Gnome, Compiz-Fusion

  • 3. Data: 2010-02-01 12:20:13
    Od: a...@p...pl

    On Mon, 01 Feb 2010 12:24:24 +0100, pawell32 <p...@n...pl>
    wrote:

    >zadzwoń, zapytaj.
    >dla mnie i tak to nic nie zmienia, ale jakby mi zależało,
    >to wolałbym poczekać niż pchać się w polszmat na 2 lata

    tylko masz wtedy polsat i tv4 dodatkowo a abonament miesieczny taki
    sam (Polsat Mini v. TNK i zaladowac z gory za 12 miesiecy).

    --
    ThinkXtra