  • 1. Data: 2013-01-21 21:03:24
    Temat: TV cyfrowa naziemna
    Od: "Kamil" <n...@g...com>

    Witam

    Kilka dni temu na pasku YV info mignęła wiadomość, że w Łódzkim nadawania
    analogowe zostanie zakoczone w maju tego roku. Czy ktoś ma informacje,
    którego maja i kiedy zostanie uruchomiony kolejny MUX - YV Kultura, Historia
    i Polonia. Oficjalne strony TVP, czy Łódzkie są na żenującym poziomie. Dane
    sprzed dwóch lat, nie aktualizowane.

    Pzdr

  • 2. Data: 2013-01-22 11:09:00
    Temat: Re: TV cyfrowa naziemna
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    1...@n...neostrada.pl

    http://cyfryzacja.gov.pl/
    http://www.emitel.pl/

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 3. Data: 2013-01-22 15:49:19
    Od: "Kamil" <n...@g...com>

    Użytkownik "Big Jack" napisał:

    > http://cyfryzacja.gov.pl/

    Ostatnia aktualizacja 28 listopada 2012 r

    > http://www.emitel.pl/

    A ta strona czego dotyczy? Testy DVB-T2 w Warszawie

    Takich gównianych stron znalazłem bez liku, ale żadnej sensownej.

    Pzdr

  • 4. Data: 2013-01-22 16:46:37
    Od: sat_diver <s...@s...info>

    Nastał dzień 2013-01-22 15:49, Kamil donosi, że:

    > A ta strona czego dotyczy? Testy DVB-T2 w Warszawie
    Tutaj, na dole, harmonogram wdrażania, ale MUX3 bez konkretnych terminów:
    http://www.emitel.pl/telewizja/naziemna-telewizja-cy
    frowa-dvb-t/co-to-jest-naziemna-telewizja-cyfrowa

  • 5. Data: 2013-01-22 16:57:47
    Od: on <o...@o...no>

    > Ostatnia aktualizacja 28 listopada 2012 r

    Po prostu od tamtej pory się po prosty nic nie zmieniło w
    harmonogramach. To strona Ministerstwa Administracji i Cyfryzacji, to
    oni ustalają zasady procesu przejścia na TV cyfrową.

    > A ta strona czego dotyczy?

    A ta strona dotyczy firmy EmiTel, która nadaję telewizję analogową i
    cyfrową w Polsce.

    > Takich gównianych stron znalazłem bez liku, ale żadnej sensownej.

    Jasssssne. Żadnych informacji... ;))
    ani tu:
    http://www.emitel.pl/telewizja/analogowa-emisja-nazi
    emna
    ani tu:
    http://www.emitel.pl/telewizja/naziemna-telewizja-cy
    frowa-dvb-t

    Więcej na razie nie ma.

  • 6. Data: 2013-01-22 17:59:45
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    1...@n...neostrada.pl
    *Kamil* napisał(-a):

    > Ostatnia aktualizacja 28 listopada 2012 r

    Myślałeś, że to kalejdoskop?

    > A ta strona czego dotyczy? Testy DVB-T2 w Warszawie
    >
    > Takich gównianych stron znalazłem bez liku, ale żadnej sensownej.

    Dałem Ci wędkę, a nie rybę. Jeśli przerasta Cię wykonanie kilku
    kliknięć, to stwórz swoją własną stronę gdzie powiesisz informacje
    Ciebie wyłącznie interesujące i będzisz się nad nimi onanizował.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 7. Data: 2013-01-22 18:03:37
    Od: "Kamil" <n...@g...com>

    Użytkownik "on" napisał:

    > http://www.emitel.pl/telewizja/analogowa-emisja-nazi
    emna

    A może tu:

    http://www.polskacyfrowa.org/wazne-daty/koniec-tv-an
    alogowej.html

    Sposób myślenia twórców stron mnie zadziwia. Trzeba przekopać się przez
    kilka linków, aby dotrzeć do sedna. Chyba, że chodzi o reklamy na kolejnych
    podstronach, ale UKE, TVP, czy Boni powinni prowadzić jasne, sensowne strony
    bez reklam. Poza tym umieszczanie informacji małymi literkami na
    zaciemniającym je niebieskim tle jest debilizmem, albo złośliwością. To
    draństwo olewające widza utrzymywane jest z moich podatków i abonamentu.
    Qrwa mać. Zamiast płacić gruby sz,al swoim kumplom, ciotkom, czy kochankom
    niech wezmą jakiegoś dzieciaka z podstawówki, zapłacą mu 500 zł miesięcznie
    i będzie codziennie aktualizował sensowną stronę.

    > http://www.emitel.pl/telewizja/naziemna-telewizja-cy
    frowa-dvb-t

    A przez ten syf już nie miałem zdrowia się przekopywać. Szczególnie, że
    tytuły linków są ciekawe. Np. Linki.

    Pzdr

  • 8. Data: 2013-01-22 18:06:34
    Od: "Kamil" <n...@g...com>

> [...]

    > kliknięć, to stwórz swoją własną stronę gdzie powiesisz informacje
    > Ciebie wyłącznie interesujące i będzisz się nad nimi onanizował.

    Temat jest na czasie i interesuje miliony ludzi, a nie tylko mnie. TVP, czy
    UKE mają chyba jakieś obowiązki? A wędkę wsadź sobie w dupę.

    Pzdr

  • 9. Data: 2013-01-22 18:27:34
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    1...@n...neostrada.pl
    *Kamil* napisał(-a):

    > Temat jest na czasie i interesuje miliony ludzi, a nie tylko mnie.

    Ale tylko Ciebie przerasta znalezienie stosownych i _aktualnych_
    informacji. Jesteś analfabetą funkcjonalnym.

    > A wędkę wsadź sobie w dupę.

    Ty ze swojej wyciągnij rybę.

    --
    Big Jack