  • 1. Data: 2010-08-27 12:14:47
    Temat: TV LCD / plazma z funkcją PIP
    Od: Bartłomiej Syryjczyk <g...@a...net.pl>

    Witam,
    Poszukuję TV LCD / plazma z funkcją PIP, ale z wyborem dowolnego
    źródła w okienku. Z tego co wiem obecnie produkowane odbiorniki
    umożliwiają wyświetlenie w małym okienku jedynie sygnału z tunera, a
    mnie interesuje Euro / cinch / HDMI. Dodatkowo chciałbym mieć
    możliwość wyboru źródła dźwięku (bodajże Samsung tak ma).

    --
    guzik

  • 2. Data: 2010-08-27 12:37:49
    Temat: Re: TV LCD / plazma z funkcją PIP
    Od: Paweł <p...@n...pl>

> [...]
    > mnie interesuje Euro / cinch / HDMI. Dodatkowo chciałbym mieć
    > możliwość wyboru źródła dźwięku (bodajże Samsung tak ma).

    Stare Samsungi tak miały. Nowe już nie.

    Paweł

  • 3. Data: 2010-08-27 13:07:13
    Od: "PC" <p...@p...onet.pl>

> [...]
    > mnie interesuje Euro / cinch / HDMI. Dodatkowo chciałbym mieć
    > możliwość wyboru źródła dźwięku (bodajże Samsung tak ma).

    Ja mam LG i tu ograniczeniem jest nie to co w okienku tylko obraz główny. W
    okienku może być cokolwiek natomiast obrazem głównym może być rgb lub hdmi i
    to chyba nie wszystkie. Mogę sprawdzić wieczorem bo przyznam się, że to dla
    mnie średnio użyteczna funkcja i nigdy z niej nie korzystałem.

    PC

  • 4. Data: 2010-08-27 16:50:36
    Od: "JarekC" <j...@c...mysite.pl>

    a moze maly nadajnik tv? w okienku bedziesz miec co zechcesz i jeszcze mniej
    kabli do ciagniecia. I sasiedzi tez sobie popatrza.

  • 5. Data: 2010-08-28 12:55:09
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    W dniu 2010-08-27 18:50 JarekC napisał(a):

    > a moze maly nadajnik tv? w okienku bedziesz miec co zechcesz i jeszcze
    > mniej kabli do ciagniecia. I sasiedzi tez sobie popatrza.

    Wystarczy modulator. Podłączysz kablem do wejścia antenowego w TV i
    tuner w okienku da radę. :)

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 6. Data: 2010-08-30 10:35:21
    Od: Bartłomiej Syryjczyk <g...@a...net.pl>

    On 27 Sie, 15:07, "PC" <p...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > to chyba nie wszystkie. Mogę sprawdzić wieczorem bo przyznam się, że to dla
    > mnie średnio użyteczna funkcja i nigdy z niej nie korzystałem.
    Jaki model?

    --
    guzik