    From: "sm" <s...@p...pl>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: TV - Komputer - brak kolorów po S-Video
    Date: Sat, 21 Jan 2012 16:03:15 +0100

    Cześć!
    Próbowałem na różne sposoby podłączyć wyj. TV i dekodera do karty TV w
    komputerze (Winfast TV 2000 XP Expert) i po S-Video nie mam kolorów. Oto,
    co ustaliłem:
    1. Sony W5500, AV2, SCART -> adapter SCART - S-Video + 3xChinch ustawiony
    na "output"-> kabel S-Video - S-Video -> wejście S-Video karty Winfast =
    brak kolorów,
    2. Dekoder UPC Mediabox Philips -> adapter SCART i j.w. = brak kolorów,
    3. GF6600GT TV-OUT (S-Video) -> Kabel S-Video - S-Video -> adapter
    ustawiony na "imput" -> Sony W5500 AV2 = kolor jest,
    4. GF6600GT TV-OUT (S-Video) -> Kabel S-Video - S-Video -> wejście S-Video
    karty Winfast = kolor jest,
    5. Dekoder UPC Mediabox Philips / telewizor -> adapter SCART -> kabel
    S-Video - Chinch -> wejście Chinch (żółty) karty Winfast = kolor jest,
    6. Dekoder UPC Mediabox Philips / telewizor -> adapter SCART -> kabel
    Chinch - S-Video -> wejście S-Video karty Winfast = brak kolorów.
    Wygląda więc na to, że zarówno adapter (nowy), kabel (nowy) jak i
    przejściówki do karty TV Winfast są dobre, bo kolory się pojawiają.
    Myślałem, że to wina TV albo dekodera, że nie ma S-Video w SCART, ale 5.
    pokazuje, że ma;
    Myślałem, że to wina przejściówki przy karcie TV, ale podłączenie z TV-OUT
    (4.) pokazuje, ze wszystko działa,
    Karta ustawiona na PAL oczywiście, mam do wyboru PAL M, N, NC, 60 i po
    prostu "PAL" - wszystkei sprawdziłem. TV i karta kupione w Polsce, więc
    powinny obsługiwać odpowiedni standard.
    Jakieś pomysły? Czy to karta TV jest winna?