    From: Jarek Pudelko <j...@t...ceti.pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: TPSA Lacza dzierzawione - ciekawa teoria..
    Date: Fri, 24 Nov 2006 11:27:09 +0100

    Witam

    Odsylam do:

    http://www.uke.gov.pl/uke/index.jsp?place=Lead07&new
    s_cat_id=168&news_id=1525&layout=3&page=text

    Konkretnie Stanowiska TPSA, strona 12, tlustym drukiem, cytuje:

    "Biorąc pod uwagę powyższe zapisy dotyczące elementów sieci
    wykorzystywanych do realizacji usługi
    dzierżawy odcinków zakończeń łączy, jak również definicję samej usługi,
    należy przyjąć, iż aby
    zrealizować odcinek zakończenia łączy konieczne jest dojście do
    użytkownika końcowego. Sieć
    dostępowa TP jest siecią miedzianą co ogranicza przepływność
    realizowanych łączy, przy
    zastosowaniu obecnych technologii, do 2 Mbit/s. Dlatego też TP proponuje
    ograniczenie zakresu
    oferowanych łączy."

    Interesuje mnie na jakiej podstawie TP twierdzi, ze przy uzyciu obecnych
    technologii linia miedziana ogranicza przepustowosc do 2Mbps.
    Jak w takim razie swiadcza na linii miedzianej usluge DSL TP o
    przepustowosciach wiekszych?
    Ja w takim razie chetnie naucze ich jak na liniach miedzianych zestawiac
    lacza o przepustowosciach znacznie wyzszych :)

    Po raz kolejny probuja zrobic UKE w konia?
    Co na to UKE?

    --
    Jarek Pudelko
    JP272-RIPE