  • 541. Data: 2004-02-23 23:13:35
    Temat: Re: TPNET - POL34
    Od: Jacek Zapala <j...@i...pl>

    Janusz - Vahanara <v...@o...gapp.pl> writes:

    > Poniżej link do fotki jednego z katowickich osiedli na którym działa
    > Chello.
    > W takich maleńkich blokach szanownemu Chello łaskawie opłaca wreszcie się
    > po latach zaoferować dostęp do internetu.
    > Prawda, że zgrabne i przytulne mamy domki w tej naszej miejskiej sypialni?
    > ;-)
    > Takich blokowisk jest oczywiście na całuym Śląsku więcej (te 5 milionów
    > ludzi gdzieś musi mieszkać), ale mają nie więcej, jak 20 do 25 pieter. Taka
    > "drobnica" Chello nie interesuje.
    >
    > http://tinyurl.com/36key

    To pewnie przez ten różowy kolorek.
    Ja mieszkam sobie na wsi (Józefosław, gmina Piaseczno) na osiedlu domków
    kilkurodzinnych i internet z Chello mam. :-P

    Jacek

  • 542. Data: 2004-02-24 08:19:55
    Od: "OGONek~" <O...@s...wszystkich.krajow.p^%$#^e.sie>

    Użytkownik "ROBBO 2" <r...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Wiekszosc :))

    Swieta racja - miedzy innymi moj.

    --
    OGONek~

    ps. please do not feed the trolls

  • 543. Data: 2004-02-24 09:00:19
    Od: Janusz - Vahanara <v...@o...gapp.pl>

    Nastał nam piękny 24 luty 2004 roku,
    kiedy to Jacek Zapala posłał(a) w świat wiadomość
    <8...@k...jacek.it.pl>

    > To pewnie przez ten różowy kolorek.
    > Ja mieszkam sobie na wsi (Józefosław, gmina Piaseczno) na osiedlu domków
    > kilkurodzinnych i internet z Chello mam. :-P

    Tylko w dwóch miastach (w stolicy i w W-wie) Chello działało od dawna.

    P.s.
    Od wielu kadencji K-ce nabierają różowego zabarwienia tylko podczas
    zachodów słońca.
    A czy stare "lewe", czy TKM-owskie "prawe" - jedna banda.

    Janusz - Vahanara
    Jestem tu, by wrzasnąć: Ku-ku-ry-ku!,

  • 544. Data: 2004-02-24 11:40:08
    Od: Jacek Zapala <j...@i...pl>

> [...]

    > zachodów słońca.
    > A czy stare "lewe", czy TKM-owskie "prawe" - jedna banda.

    Ale ja o zdjęciu, nie o polityce :-))

    Jacek

  • 545. Data: 2004-02-25 12:51:45
    Od: j...@p...onet.pl

> [...]
    > Onetu.
    > 2) Dlaczego koszt dotarcia do klienta TPNET strumieniem 1Mb/s ponoszony
    > przez google lub yahoo ma byc nizszy niz taki koszt ponoszony przez
    > onet, interie, wp, gazete.
    > 3) Z Twojej wypowiedzi wynika, ze oczekujesz "sponsorowania" przez
    > polskie portale rozbudowy Twojej sieci abonenckiej. Czy oczekujesz tego
    > rowniez od googla i Yahoo?
    > 4) Czy nie uwazasz, propozycje typu "kupisz lacze u nas, lub u kogos kto
    > placi nam 2kzl, albo wyfiltrujemy Twoj ruch na laczu miedzynarodowym"

    Drogi Panie Konradzie.

    Wszyscy czekamy na odpowiedz na powyzej poruszane zagadnienia.
    Licze, ze po przeczytaniu powyzszego przeprowadzil Pan, jak sam Pan radzil
    zainteresowanym, "eksperyment myślowy" i podzieli sie Pan swoimi wnioskami na
    grupie. Szczegolnie, ze watek odbiegal momentami znacznie od zasadniczego
    tematu, ktorym sa wlasnie Pana odpowiedzi na powyzsze.

  • 546. Data: 2004-02-25 18:04:55
    Od: Radoslaw Sokol <r...@m...com.pl>

    Radosław Popławski wrote:

    > Po to, żeby np. mapy do gry (do kilkunastu MB) ściągnęły się w rozsądnym
    > czasie?

    Hmmm... Tak z ciekawości, jaka gra wymaga takiego transferu
    w miarę często?

    A wracając do tematu: może zatem lepszym rozwiązaniem byłoby
    odwrócenie sytuacji neostradowej: szybkie łącze z limitem
    transferu dla tych, co ściągają mało, ale są niecierpliwi,
    i wolniejsze łącza nielimitowane i pewne dla tych, co wolą
    ściągać sporo i bez liczenia bajtów, ale za to nie jest dla
    nich ważne, czy to coś ściągnie się w jedną czy w dwie noce?

    Ja od dłuższego czasu jestem zwolennikiem wersji, że domowe
    łącza internetowe powinny iść w sztywne pasmo dostarczane
    użytkownikowi (np. właśnie 128 Kibps), które mógłby wyko-
    rzystywać w dowolny sposób i zawsze, bez cięcia. Niestety,
    cały świat idzie za to w magię liczb, dostarczając ludziom
    superszybkie, dzielone między wiele osób łącza i zabraniając
    ich dzielenia, tnąc usługi, zabraniając stawiania serwera,
    wprowadzając limity transferu...

    """""""|
    | Radosław Sokół | mailto:r...@m...com.pl |
    | | http://www.grush.one.pl/ |
    \................... ftp://ftp.grush.one.pl/ ............../

  • 547. Data: 2004-02-25 18:50:15
    Od: Janusz - Vahanara <v...@o...gapp.pl>

    Nastał nam piękny 25 luty 2004 roku,
    kiedy to Radoslaw Sokol posłał(a) w świat wiadomość
    <2...@g...one.pl>

> [...]
    > użytkownikowi (np. właśnie 128 Kibps), które mógłby wyko-
    > rzystywać w dowolny sposób i zawsze, bez cięcia.
    Masz już takie łącza. To Neostrada.

> [...]
    > superszybkie, dzielone między wiele osób łącza i zabraniając
    > ich dzielenia, tnąc usługi, zabraniając stawiania serwera,
    Trochę ciężko byłoby sprzedać osiedlówkę ze sztywnym limitem 1/20 modemu.
    ;-)
    BTW, znów kłania się Neo - nie zabrania się dzielenia, nie tnie usług,
    można stawiać serwer, nie ma limitów transferu (w wersji 512 kbps).

  • 548. Data: 2004-02-25 19:17:05
    Od: Bartlomiej Korupczynski <b...@w...klolik.i-to-tez.org>

    Janusz - Vahanara (v...@o...gapp.pl) napisal(a) niegdys w
    wiadomosci:

    > Nastal nam piekny 25 luty 2004 roku,
    > kiedy to Radoslaw Sokol poslal(a) w świat wiadomośc
    > <2...@g...one.pl>

    > Troche ciezko byloby sprzedac osiedlówke ze sztywnym limitem 1/20
    > modemu. ;-)
    > BTW, znów klania sie Neo - nie zabrania sie dzielenia,

    http://www.tpnet.pl/abuse_prawo.php

    Regulamin ?wiadczenia us?ugi Neostrada TP
    § 6
    W ramach korzystania z Us?ugi Klient zobowi?zany jest:
    [...]
    3.
    _nie_umo?liwia?_korzystania_z_Us?ugi_innym_podmiotom
    _poza_Lokalem_bez
    _zgody_TP,

    (Nie poruszaj jednak tematu "zgody TP", w przeciwnym wypadku pokaz mi
    choc jedna taka pisemna zgode)

    > nie tnie uslug, mozna stawiac serwer,

    Na dynamicznym IP? (tylko nie wciskaj pomyslow typu dyndns).
    Moze nie jest to w istocie zabranianie, ale utrudnianie napewno.

    Nadajesz sie na ich rzecznika prasowego - wciskasz kit rownie
    profesjonalnie jak Krystyna Cz. Wolalem ja jak prowadzila programy
    publicystyczne.

  • 549. Data: 2004-02-25 20:54:56
    Od: Janusz - Vahanara <v...@o...gapp.pl>

    Nastał nam piękny 25 luty 2004 roku,
    kiedy to Bartlomiej Korupczynski posłał(a) w świat wiadomość
    <X...@2...17.34.34>

    > _nie_umo?liwia?_korzystania_z_Us?ugi_innym_podmiotom
    _poza_Lokalem_bez
    > _zgody_TP,
    W kablówkach/osiedlówkach nie możesz nie tylko w domu jednocześnie
    podłączyć drugiego komputera bez dodatkowych opłat. Nie możesz nawet - bez
    zabawy ze zmianą MAC adresu - wpiąć zamiennie innego.
    (...)

    > Na dynamicznym IP? (tylko nie wciskaj pomyslow typu dyndns).
    Kilkadziesiąt złotych więcej kosztuje DSL.

    > Moze nie jest to w istocie zabranianie, ale utrudnianie napewno.
    Rozróżniasz utrudnienie i No-IP od chorych regulaminów adminów tropiących
    każdy pakiet lecący z i do mojego komputera.
    BTW prościej obejść zmienne raz na dwa dni IP niż wykastrowany TTL.

    > Nadajesz sie na ich rzecznika prasowego - wciskasz kit rownie
    > profesjonalnie jak Krystyna Cz.
    Ty też się starasz, ale jak widać po doborze argumentów, nie bardzo ci to
    wychodzi. :-p

    BTW, to już druga taka propozycja w tych wątkach.
    Gdybym tylko gębę miał bardziej w TV opatrzoną, to może byś się doczekał...
    ;-D NMSP

  • 550. Data: 2004-02-25 21:51:30
    Od: Łukasz Kowalski <l...@w...pl>

    Persona Bartlomiej Korupczynski napisała:

> [...]
    > [...]
    > 3.
    > _nie_umo?liwia?_korzystania_z_Us?ugi_innym_podmiotom

    W czym problem? Masz 5 komputerów stacjonarnych i 10 laptopów -
    wszystkie możesz _legalnie_ podpiąć pod 1 Neo.

    --
    Lowell