  • 511. Data: 2004-02-21 13:42:30
    Temat: Re: [OT] TPNET - POL34
    Od: "Adam Paluch" <a...@b...net>

    Janusz - Vahanara wrote:

    > Ja bym mu wstrzymał premię w piwie aż do czasu uzupełnienia braków na
    > głównej stronie . :-D

    ale na szczescie nie ty decydujesz ;-)
    --
    Adam Paluch <a...@b...net>
    bluuu.NET, Sosnowiec

  • 512. Data: 2004-02-21 13:44:28
    Temat: Re: TPNET - POL34
    Od: "Adam Paluch" <a...@b...net>

    Janusz - Vahanara wrote:

    > Ale strona skierowana jest do klientów nie mających raczej pojęcia o
    > HTMLU i w tym kontekście twój komentarz jest żałosny.

    http://www.polpak-t.pl/

    to podobno stronka tez o takim charakterze ;-) smialo, nie zaluj sobie,
    poklikaj w nia ;-)

    --
    Adam Paluch <a...@b...net>
    bluuu.NET, Sosnowiec

  • 513. Data: 2004-02-21 13:53:47
    Od: Janusz - Vahanara <v...@o...gapp.pl>

    Nastał nam piękny 21 luty 2004 roku,
    kiedy to Adam Paluch posłał(a) w świat wiadomość
    <c17n8p$td6$1@news2.ipartners.pl>

    > ale na szczescie nie ty decydujesz ;-)

    Nie jestem waszym potencjalnym nawet klientem, a to oni decydują: szampan z
    kawiorem, czy piwo z suchą bułką. :-)

    Janusz - Vahanara
    Jestem tu, by wrzasnąć: Ku-ku-ry-ku!,

  • 514. Data: 2004-02-21 13:53:47
    Od: Janusz - Vahanara <v...@o...gapp.pl>

    <c17ncd$tdj$1@news2.ipartners.pl>

    > http://www.polpak-t.pl/
    > to podobno stronka tez o takim charakterze ;-) smialo, nie zaluj sobie,
    > poklikaj w nia ;-)

    Nasze usługi, Cenniki, O nas, Mapa serwisu... O.K.

    BTW, chcesz przekształcić ten wątek w katalog działających stron? :-D

  • 515. Data: 2004-02-21 14:20:07
    Od: Radoslaw Sokol <r...@m...com.pl>

    Szymon Sokół wrote:

    > Zależy, jak definiujesz "normalnego". Jeśli przyjąć, że przeciętny użytkownik
    > Internetu jest piratem video... (jeden przeciętny film - 600-700MB, powiedzmy
    > 2 razy w tygodniu, i już masz swoje 5GB miesięcznie).

    Nie trzeba wcale być piratem. Na przykład ja ostatnio potrze-
    bowałem na szybko trzy różne dystrybucje Linuksa, w sumie
    osiem płyt CD. Ze dwie mi się ściągnęły uszkodzone, ściągałem
    zatem 10 obrazów po około 650 MiB każdy, 6.5 GiB danych w
    sumie. Przekroczyłbym limit 5 GiB w ciągu paru dni.

    Nie mówię, że co miesiąc potrzebowałbym 10 płyt, ale dla mnie
    taki limit to przesada. Prędkość bardzo OK (po co domowemu
    użytkownikowi łącze szybsze niż 128 lub 256 Kibps?), cena OK,
    ale limitu bym nie przebolał.

    """""""|
    | Radosław Sokół | mailto:r...@m...com.pl |
    | | http://www.grush.one.pl/ |
    \................... ftp://ftp.grush.one.pl/ ............../

  • 516. Data: 2004-02-21 14:20:27
    Od: Pawel Posiewala <p...@j...prz.rzeszow.pl>

    Janusz - Vahanara <v...@o...gapp.pl> wrote:
    > Nastał nam piękny 21 luty 2004 roku,
    >
    > Gdybyś to pisał na pl.comp.www to może kilka osób by zarechotało ze
    > śmiechu.
    Niektórzy będą też rechotać z wystawionego palca...
    Ale to nie znaczy, że to jest jakiś argument...

    > Ale strona skierowana jest do klientów nie mających raczej pojęcia o HTMLU
    Co nie zmienia faktu, że brak odnośnika to nie jest błąd.

    > i w tym kontekście twój komentarz jest żałosny.
    Już się przejąłem *g*

    Z mojej strony EOT bo rozmowa z Tobą jest absorbująca i męcząca ale
    niestety pozbawiona sensu.

    pozdrawiam,
    --
    Pawel Posiewala e-mail: p...@j...prz.rzeszow.pl
    ICQ#15070433 JID: p...@j...pawel.one.pl

  • 517. Data: 2004-02-21 15:04:03
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Sat, 21 Feb 2004 14:33:38 +0100, w <r...@v...pl>, Janusz -
    Vahanara <v...@o...gapp.pl> napisał(-a):

    > Nastał nam piękny 21 luty 2004 roku,
    > kiedy to Radosław Popławski posłał(a) w świat wiadomość
    > <4...@4...com>

    > Nie trać go więc, o Jaśnie Oświecony.

    Bynajmniej, wiem kiedy warto a kiedy nie :D

    > ROTFL
    > Ale i tak dzięki za poprawienie humoru.

    Niestety, nie mogę zrewanżować się komplementem, powinieneś wiedzieć kiedy
    przestać.

  • 518. Data: 2004-02-21 15:05:42
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Sat, 21 Feb 2004 15:20:07 +0100, w <2...@g...one.pl>, Radoslaw
    Sokol <r...@m...com.pl> napisał(-a):

    > Nie mówię, że co miesiąc potrzebowałbym 10 płyt, ale dla mnie
    > taki limit to przesada. Prędkość bardzo OK (po co domowemu
    > użytkownikowi łącze szybsze niż 128 lub 256 Kibps?), cena OK,

    Po to, żeby np. mapy do gry (do kilkunastu MB) ściągnęły się w rozsądnym
    czasie?

  • 519. Data: 2004-02-21 17:31:07
    Od: "gtk@adm" <x...@g...pl>

    Dnia 2004-02-18 21:32,Użytkownik f...@i...pl napisał:

    > A co moze Ty posiadasz dostep do danych (zrodlowych, a nie przetworzonych)
    > dotyczacych miliona uzytkownikow ?

    Tak, posiadam

    > Nie, no to nie mozesz sie wypowiadac autorytatywnie powolujac sie
    > na miliony userow.

    Milion to nie to samo co miliony. I kto tu cos przekreca?

    --
    Carlos
    | # odpowiadajac usun 'x' z adresu email # |

  • 520. Data: 2004-02-21 17:35:26
    Od: "gtk@adm" <x...@g...pl>

    Dnia 2004-02-20 09:16,Użytkownik OGONek~ napisał:

    > Idz juz stad trollu!

    no commnet

    > Ja dokladnie na wlasnym przykladzie wiem jaka oferte dostalem od TPSA
    > jak musialem przelaczyc kabelek z jednej szafy do drugiej.

    Musiales ? To jakas kara byla? Zla oferta, wybrales inna, w czym problem?

    > Dla Ciebie i tobie podobnych *PLONK

    Szkoda ze juz tego nie przeczytasz ;)