-
1. Data: 2018-10-18 20:35:06
Temat: [TOT] zima
Od: jestem po drukarkach 'POPiS/EU <N...@g...pl>
czemu przy takich niewyobrażalnych sukcesach kc-ue
producenci nie potrafią skonstruować silnika który szybko się nagrzewa?
i takich co by jakoś napędzane voltage szybko rozmrażały szyby?
takie pytanie (nie znam się) czy zmieniając kąt zapłonu można silnik
szybko nagrzać? czy raczej zatrzeć?
czy istnieją jakieś samochody z w/w?
-
2. Data: 2018-10-18 21:57:58
Temat: Re: [TOT] zima
Od: Jacek <k...@a...com>
W dniu 18.10.2018 o 20:35, jestem po drukarkach 'POPiS/EU pisze:
> czemu przy takich niewyobrażalnych sukcesach kc-ue
> producenci nie potrafią skonstruować silnika który szybko się nagrzewa?
Co znaczy szybko? 2 minuty, to jest szybko, czy powoli?
Ja, jak jadę wcześnie rano i droga jest pusta i mogę depnąć, to mam już
ciepło po 2 minutach. Silnik pracuje wtedy z jakąś tam mocą i się
nagrzewa. Jak jadę po godz. 6, jak już auta jadą w sznurku i działają
światła, to przy zalecanym teraz ecodrivingu, gdzie każdy naciska gaz,
jakby pedał parzył i silnik pracuje na 5% mocy, to zaczynam mieć ciepło
po ponad 5 minutach. Nie ma mocy, to i ciepła nie ma.
> i takich co by jakoś napędzane voltage szybko rozmrażały szyby?
>
> takie pytanie (nie znam się) czy zmieniając kąt zapłonu można silnik
> szybko nagrzać? czy raczej zatrzeć?
>
> czy istnieją jakieś samochody z w/w?
Kup se auto z podgrzewanymi siedzeniami, przynajmniej w zadek będziesz
miał od razu ciepło.
Jacek
-
3. Data: 2018-10-19 07:25:33
Temat: [TOT] zima
Od: "Przemyslaw P." <p...@g...com>
Sa auta, które mają podgrzewane szyby, np Ford. Czasem w nawiewach montowane są
dodatkowe elektryczne nagrzewnice.
-
4. Data: 2018-10-19 07:58:24
Temat: Re: [TOT] zima
Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>
W dniu 18.10.2018 o 20:35, jestem po drukarkach 'POPiS/EU pisze:
> czemu przy takich niewyobrażalnych sukcesach kc-ue
> producenci nie potrafią skonstruować silnika który szybko się nagrzewa?
> i takich co by jakoś napędzane voltage szybko rozmrażały szyby?
to są pytania egzystencjalne. można stworzyć bufor-termos dla cieczy
chłodzącej. Jak silnik jest gorący - napełniać, w momencie startu -
opróżniać. Nagrzewnice cieczy chłodzącej i powietrza w kabinie -
elektryczne istnieją. PRzy okazji może znasz odpowiedź na pytanie
dlaczego samochody nie mają zewnętrzynych poduszek powietrznych? Albo
dlaczego pasażerowie samolotów nie mają spadochronów. albo dlaczego nie
produkuje się aut tylko na LPG (ew. rozruch na benzynie)
ToMasz
-
5. Data: 2018-10-19 08:26:24
Temat: Re: [TOT] zima
Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Użytkownik "jestem po drukarkach 'POPiS/EU" napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:pqajos$cd9$...@n...news.atman.pl...
>czemu przy takich niewyobrażalnych sukcesach kc-ue
>producenci nie potrafią skonstruować silnika który szybko się
>nagrzewa?
Bo celem silnika jest napedzanie pojazdu, a nie nagrzewanie sie.
Grzanie silnika to jest strata energii, wiec co sie dziwic, ze
producenci robia odwrotnie ..
>i takich co by jakoś napędzane voltage szybko rozmrażały szyby?
Przeciez sa.
J.
-
6. Data: 2018-10-19 12:00:00
Temat: Re: [TOT] zima
Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Użytkownik Jacek k...@a...com ...
>> czemu przy takich niewyobrażalnych sukcesach kc-ue
>> producenci nie potrafią skonstruować silnika który szybko się
>> nagrzewa?
> Co znaczy szybko? 2 minuty, to jest szybko, czy powoli?
> Ja, jak jadę wcześnie rano i droga jest pusta i mogę depnąć, to mam
> już ciepło po 2 minutach. Silnik pracuje wtedy z jakąś tam mocą i
> się nagrzewa. Jak jadę po godz. 6, jak już auta jadą w sznurku i
> działają światła, to przy zalecanym teraz ecodrivingu, gdzie każdy
> naciska gaz, jakby pedał parzył i silnik pracuje na 5% mocy, to
> zaczynam mieć ciepło po ponad 5 minutach. Nie ma mocy, to i ciepła
> nie ma.
Mam nadzieje ze piszesz o benzynie...
--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
A świstak siedzi i wyrabia nadgodziny.
-
7. Data: 2018-10-19 12:06:34
Temat: Re: [TOT] zima
Od: "T." <k...@i...pl>
W dniu 2018-10-18 o 20:35, jestem po drukarkach 'POPiS/EU pisze:
> czemu przy takich niewyobrażalnych sukcesach kc-ue
> producenci nie potrafią skonstruować silnika który szybko się nagrzewa?
> i takich co by jakoś napędzane voltage szybko rozmrażały szyby?
>
> takie pytanie (nie znam się) czy zmieniając kąt zapłonu można silnik
> szybko nagrzać? czy raczej zatrzeć?
>
> czy istnieją jakieś samochody z w/w?
Już wymyślili podgrzewaną przednią szybę, siedzenia i kierownicę.
Naprawdę jest ok :-)
T.
-
8. Data: 2018-10-19 12:06:42
Temat: Re: [TOT] zima
Od: Myjk <m...@n...op.pl>
Thu, 18 Oct 2018 21:57:58 +0200, Jacek
> Kup se auto z podgrzewanymi siedzeniami, przynajmniej w zadek będziesz
> miał od razu ciepło.
Przecież na takie wymagania to jest np. webasto które teoretycznie można
zamontować do każdego auta. Ja sobie kupiłem auto w którym w standardzie
się ogrzewanie w zimie (a także klimatyzację w lato) ze smartfona
uruchamia. Więc wsiadam do ciepłego auta w zimie i chłodnego w lato. :P
--
Pozdor
Myjk
-
9. Data: 2018-10-19 15:12:32
Temat: Re: [TOT] zima
Od: s...@g...com
W dniu piątek, 19 października 2018 05:06:37 UTC-5 użytkownik T. napisał:
> W dniu 2018-10-18 o 20:35, jestem po drukarkach 'POPiS/EU pisze:
> > czemu przy takich niewyobrażalnych sukcesach kc-ue
> > producenci nie potrafią skonstruować silnika który szybko się nagrzewa?
> > i takich co by jakoś napędzane voltage szybko rozmrażały szyby?
> >
> > takie pytanie (nie znam się) czy zmieniając kąt zapłonu można silnik
> > szybko nagrzać? czy raczej zatrzeć?
> >
> > czy istnieją jakieś samochody z w/w?
> Już wymyślili podgrzewaną przednią szybę, siedzenia i kierownicę.
> Naprawdę jest ok :-)
>
Bloki silnika tez sa nagrzewane.
Moje auto ma nawet dwie wtyczki dyndajace sobie spod maski :)
A na parkingach sa gniazdka zeby sie podpiac :)
-
10. Data: 2018-10-19 20:05:17
Temat: Re: [TOT] zima
Od: scobowski <s...@t...pl>
W dniu 19.10.2018 o 15:12, s...@g...com pisze:
> A na parkingach sa gniazdka zeby sie podpiac :)
Chyba, kurde, w Norwegii, tej!