eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykle[TECH] ciśnienie w przedniej oponie a prowadzenie[TECH] ciśnienie w przedniej oponie a prowadzenie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: Piotr Rezmer <p...@W...ens.net.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: [TECH] ciśnienie w przedniej oponie a prowadzenie
    Date: Wed, 29 Apr 2009 09:02:01 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 16
    Message-ID: <gt8u1a$abq$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: qi110.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1240988522 10618 80.55.34.110 (29 Apr 2009 07:02:02 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 29 Apr 2009 07:02:02 +0000 (UTC)
    X-User: piotr.rezmer
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.21 (Windows/20090302)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:595989
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam,

    Czy zauważyliście kiedyś powiązanie typu wysokie ciśnienie w przedniej
    oponie = gorsze skręcanie motocykla (małe prędkości- typu rondo fi 6m)?
    Mam wrażenie że powierzchnia styku opony z asfaltem jest tak mała, że
    szybka zmiana skrętu nie powoduje pójścia motocykla w odpowiednim
    kierunku, czyli coś tak jakby ustawienie przedniego koła w poprzek
    kierunku jazdy.
    A może to kwestia opony? Ta ma już pewnie z 7 lat, może guma już nie
    taka jak kiedyś.
    Dodam, że zjawisko zaobserwowałem na motocyklu o geometrii "chopperowej"
    dokładnie xv250.
    --
    pozdrawiam
    Piotr
    XLR250&bmw_f650_dakar

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: