    From: Shreek <p...@M...onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: TDM 850 - kto posiada w Krakowie
    Date: Thu, 09 Apr 2009 12:20:18 +0200

    Witam

    Czy ktoś z grupowiczów posiada Yamahę TDM 850 z okolicy rocznika 94' i
    mógłby poświęcić chwilę na zademonstrowanie sprzętu?

    Myślę o takim motocyklu i chciałbym taki model oglądnąć wcześniej,
    przymierzyć (mam dosyć duży wzrost i jest problem z pozycją za kierownicą).
    Oczywiście nie oczekuję udostępnienia motocykla do przejażdzki ale
    chciałbym poprostu zająć miejsce za kierownicą, zobaczyć czy jest dosyć
    miejsca na nogi itp. oraz zobaczyć jak taka maszyna powinna chodzić
    (pogadać o usterkach, na co zwrócić uwagę...)

    --
    M.