  • 1. Data: 2011-03-28 09:44:20
    Temat: TBSZ - zdjecia
    Od: Odys <o...@t...pl>

    ma kots ?

    Odys
    ---
    XLH 883

  • 2. Data: 2011-03-28 10:30:24
    Temat: Re: TBSZ - zdjecia
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "Odys"
    ma kots ?

    No
    https://picasaweb.google.com/TytusPrecel/Suka02#

    oszczednie bo zdrowie psychiczne Pio jest mo drogie

  • 3. Data: 2011-03-28 12:09:59
    Od: doktorski <d...@g...com>

    On 28 Mar, 12:30, "Tytus" <t...@g...pl> wrote:

    > Nohttps://picasaweb.google.com/TytusPrecel/Suka02#

    Skuterem kaczuszko? :)

    pzdr, dr
    14/525

  • 4. Data: 2011-03-28 12:21:53
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    doktorski pisze:

    > Skuterem kaczuszko? :)

    lepszy skuter na TBSZ niz wypasiony turystyk w garażu.

    Szacun Tytusie

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 5. Data: 2011-03-28 15:09:08
    Od: falco <m...@w...pl>

    Siema,

    ja niestety nie mogłem pojechać, bo w tym czasie miałem pogrzeb
    Kolegi-Garbusiarza, ale wiem, że (naj)liczniejsza ekipa dotarła
    (motocyklami) od nas z Forum Trampków... ;)

    --
    Pozdr! falco

    SenNa... 356 '58 175
    T.Apacz 0.6 '97

  • 6. Data: 2011-03-28 19:50:55
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "falco"
    ale wiem, że (naj)liczniejsza ekipa dotarła
    > (motocyklami) od nas z Forum Trampków... ;)

    No zeby nie najazd czarnuchow to byloby jak na Zuranskich...
    dwa motocykle , dziesiec samochodow i duze przedszkole...

  • 7. Data: 2011-03-28 21:00:58
    Od: LukeB <l...@g...com>

    On 28 Mar, 21:50, "Tytus" <t...@g...pl> wrote:
    > No zeby nie najazd czarnuchow to byloby jak na Zuranskich...
    > dwa motocykle , dziesiec samochodow i duze przedszkole...

    Zara zara, jakich czarnuchow?!
    Smiem twierdzic ze Afryki byly 2 vs przynajmniej 10 Trampkow.
    Prosz nas tu nie wrzucac do jednego wora z naszymi czarnymi
    przyjaciolmi, wszak my nie gesi! :)

    Pozdro!

    Lukasz / Baran
    Transalp XL650V, FES 150 2T
    WAW

  • 8. Data: 2011-03-28 23:26:53
    Od: PawelK vel Pablo <e...@...stopce>

    Dnia 087 roku bieżącego, LukeB zeznał(a) jak następuje:

    > Prosz nas tu nie wrzucac do jednego wora z naszymi czarnymi
    > przyjaciolmi, wszak my nie gesi! :)

    i własne trampki mamy.*

    *Zapomniałeś dodać.

    --
    PawelK vel Pablo
    e-mail: pablo i klubvolvo org pl

  • 9. Data: 2011-03-29 06:57:50
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    SIemka

    "PawelK vel Pablo"
    LukeB
    Prosz nas tu nie wrzucac do jednego wora z naszymi czarnymi
    > przyjaciolmi, wszak my nie gesi! :)
    i własne trampki mamy.*

    No dobra przyjechala grupa czarnuchow z juniorska kadra trampkarzy

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 10. Data: 2011-03-29 10:32:07
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    W dniu 29.03.2011 08:57, Tytus pisze:
> [...]
    > i własne trampki mamy.*
    >
    > No dobra przyjechala grupa czarnuchow z juniorska kadra trampkarzy

    w sumie fakt, z szosowych był tylko Demczuk i Pietrasik plus Twój
    pierdzik. reszta to błotne szlajacze.

    - gildor