  • 1. Data: 2009-03-25 13:36:07
    Temat: TAK TAK Fon - nowa oferta
    Od: "Bebe" <e...@g...pl>

    Oglądał ktoś może nowy cennik telefonów w ofercie TT Fon?? Era tym razem
    przesadziła... nie pamiętam poprzednich pozycji wszystkich ale dla
    porównania przy kontrakcie 36 miesięcy telefon Samsung D900i kosztował w
    poprzednich kilku cennikach 79 zł teraz w promocji możesz godostać za jedyne
    199 zł... napowiada się ciekawa walka o klienta...Może nie zwróciłbym na to
    uwagi gdyby nie to że skończył mi się kontrakt i wydzwaniali do mnie już
    kilka razy... oczywiście z ta samą ofertą... do wczoraj... od wczoraj
    promocja poszła w ciekawą inną stronę zamiast w dół :P

    Pozdrawiam.. bo takie rzeczy to tylko w erze :)

  • 2. Data: 2009-03-25 17:32:21
    Temat: Re: TAK TAK Fon - nowa oferta
    Od: Pete <n...@n...com>

    Bebe pisze:
> [...]
    > przesadzi?a... nie pamietam poprzednich pozycji wszystkich ale dla
    > porównania przy kontrakcie 36 miesiecy telefon Samsung D900i kosztowa? w
    > poprzednich kilku cennikach 79 z? teraz w promocji mo?esz godostaae za jedyne
    > 199 z?... napowiada sie ciekawa walka o klienta...Mo?e nie zwróci?bym na to
    > uwagi gdyby nie to ?e skonczy? mi sie kontrakt i wydzwaniali do mnie ju?
    > kilka razy... oczywi?cie z ta sam? ofert?... do wczoraj... od wczoraj
    > promocja posz?a w ciekaw? inn? strone zamiast w dó? :P
    >
    > Pozdrawiam.. bo takie rzeczy to tylko w erze :)

    No tak, bo złotówka względem $ i EUR tak się umacnia, że ceny elektroniki
    powinny lecieć w dół, że ho ho.

    --
    Pete

  • 3. Data: 2009-03-25 18:09:11
    Od: "Bebe" <e...@g...pl>

    Użytkownik "Pete" <n...@n...com> napisał w wiadomości

    > No tak, bo złotówka względem $ i ? tak się umacnia, że ceny elektroniki
    > powinny lecieć w dół, że ho ho.

    no tu trochę przekombinowane widzę... zakładając że na tą podwyżkę miał
    wpływ kurs złotego to chyba nie ta skala zmiany ceny co?? a jak już mowa o
    kryzysie to chyba trzeba klienta ściągnąć jakoś a nie odstraszyć

  • 4. Data: 2009-03-25 21:07:11
    Od: perszing <m...@w...pl.pl>

    > no tu trochę przekombinowane widzę... zakładając że na tą podwyżkę miał
    > wpływ kurs złotego to chyba nie ta skala zmiany ceny co?? a jak już mowa o
    > kryzysie to chyba trzeba klienta ściągnąć jakoś a nie odstraszyć

    ERA ma inna strategie. Mysli ze jak postraszy ludzi ze telefony beda
    drozec to sie Ci ludzie rzuca je kupowac poki jest tanio.

    p.

  • 5. Data: 2009-03-25 21:07:38
    Od: Pete <n...@n...com>

    Bebe pisze:
    > U?ytkownik "Pete" <n...@n...com> napisa? w wiadomo?ci

    > no tu troche przekombinowane widze... zak?adaj?c ?e na t? podwy?ke mia?
    > wp?yw kurs z?otego to chyba nie ta skala zmiany ceny co??

    Cena to nie tylko zmiana kursowa, to także cena kredytu w banku,
    odroczonych płatności, kosztów transportu itp itd.

    > a jak ju? mowa o
    > kryzysie to chyba trzeba klienta ?ci?gn?ae jako? a nie odstraszyae

    Otwórz własny biznes i zobaczysz czy opłacalne jest zachęcanie klientów
    sprzedając im towar poniżej ceny zakupu.

    Masz duże szanse na ynku z taką ofertą.

    --
    Pete

  • 6. Data: 2009-03-26 06:45:44
    Od: "Jeremiasz" <a...@w...pl>

    > Otwórz własny biznes i zobaczysz czy opłacalne jest zachęcanie klientów
    > sprzedając im towar poniżej ceny zakupu.

    A to Era dopiero otworzyła interes? Hmm..ciekawe, myślałem, że już mają
    trochę nazbierane w kabzie zeby powalczyć inaczej.

    JA

  • 7. Data: 2009-03-26 13:40:29
    Od: Pete <n...@n...com>

    Jeremiasz pisze:

    > A to Era dopiero otworzy?a interes? Hmm..ciekawe, my?la?em, ?e ju? maj?
    > troche nazbierane w kabzie zeby powalczyae inaczej.

    Co ma piernik do wiatraka?
    Czyzby im dluzej prowadzony biznes, to trzeba coraz wiecej doplacac do
    interesu?

    Please, zastanow sie.

    --
    Pete

  • 8. Data: 2009-03-27 14:32:20
    Od: "Jeremiasz" <a...@w...pl>

    > Co ma piernik do wiatraka?
    > Czyzby im dluzej prowadzony biznes, to trzeba coraz wiecej doplacac do
    > interesu?
    >
    > Please, zastanow sie.

    To kolega niech sie zastanowi - piszemy konkretnie o biznesie pt. Era, która
    co roku publikuje dane finansowe i wszyscy wiedzą ilo cyfrowe ma zyski.
    Więc wysuwanie argumentów, że mam sobie otworzyć swoj biznes i porównac...to
    dopiero jest piernik;-)

    JA

  • 9. Data: 2009-03-27 16:10:05
    Od: Pete <n...@n...com>

    Jeremiasz pisze:

    > To kolega niech sie zastanowi - piszemy konkretnie o biznesie pt. Era, która
    > co roku publikuje dane finansowe i wszyscy wiedz? ilo cyfrowe ma zyski.
    > Wiec wysuwanie argumentów, ?e mam sobie otworzyae swoj biznes i porównac...to
    > dopiero jest piernik;-)

    Eeee tam. Przypominam, ze dzialanie na szkode spolki (a taka
    niewatpliwie jest sprzedaz ponizej kosztow zakupu) jest poki co karalne.

    Wiec wszyscy z pomyslami, ze era zawyza ceny, niech sami otwieraja
    biznes i zgarna dla siebie ten kawalek tortu, ktory ich zdaniem
    zagarnela era.

    Pole do popisu jest. Klienci (jak to wiac na grupie) sie znajda.
    Nic, tylko zaczynac.

    --
    Pete