-
1. Data: 2010-08-23 17:19:04
Temat: T4 kilka pytań
Od: "Dawidus" <d...@o...pl>
Witam.
Kilka pytań odnośnie T4.
Konkretnie rok 1993 2,4 D. Multivan.
1)
Ostatnio przestały mi działać biegi 1 i 2 dmuchawy sufitowej ( tej w tylnym
grubym słupku. DZiał tylko na max 3 bieg. Wyłącznik w tablicy jest OK.
Zamieniałem z tym od dmuchawy nr 1 i jest to samo. Jakies pomysły?
Rezystor?
Gdzie on jest dokładnie? Pewnie pod maską ale gdzie dokładnie?
2)
Pompa obiegowa cieczy chłodzącej ( elektryczna ). Jest takowa w tym aucie -
widoczna na dole - po zdjęciu osłony pod silnikiem.
Pytanie: kiedy powinna działać?
Kiedyś słyszałem u kolegi jak chodziła po wyłączeniu silnika przez jakiś
czas. Czy podczas pracy silnika też pracuje?
Co ją załącza? Jkiś czujnik? Gdzie dokładnie on jest? Jak sprawdzić jej
działanie?
3) padają w tych autach dmuchawy w przy dodatkowej nagrzewnicy pod podłogą
( w plastikowej obudowie). Czy wiecie co tam pada? SIlnik gnije / koroduje
czy co? Jakiś przepis? Wolałbym się przygotować do roboty zanim ją wyjmę i
zbajpasuję jakąś rurką / kolankami.
Z góry dziękuję za pomoc. Dawid
---
avast! antywirus: Wychodzace wiadomosc czysta.
Baza sygnatur wirusow (VPS): 100823-0, 2010-08-23
Przetestowano na: 2010-08-23 17:19:04
avast! - copyright (c) 1988-2010 ALWIL Software.
http://www.avast.com
-
2. Data: 2010-08-23 21:39:35
Temat: Re: T4 kilka pytań
Od: "Dawidus" <d...@o...pl>
jeszcze mam takie pytanie:
jak są sterowane wentylatory chłodnicy w T4 2,4 D ?
Wiem, że jest podwójny czujnik na chłodnicy i zespół przekaźnikowy na belce
obok akumulatora. Czy oba wentylatory powinny pracować razem na I i na II
biegu ?
Jak jest realizowany i bieg ( wolniejszy ) ? Jest jakiś rezystor
Proszę o pomoc, Dawid
---
avast! antywirus: Wychodzace wiadomosc czysta.
Baza sygnatur wirusow (VPS): 100823-0, 2010-08-23
Przetestowano na: 2010-08-23 21:39:35
avast! - copyright (c) 1988-2010 ALWIL Software.
http://www.avast.com
-
3. Data: 2010-08-23 23:04:19
Temat: Re: T4 kilka pytań
Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>
Użytkownik "Dawidus" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
news:i4uips$55j$1@news.onet.pl...
> jeszcze mam takie pytanie:
>
> jak są sterowane wentylatory chłodnicy w T4 2,4 D ?
> Wiem, że jest podwójny czujnik na chłodnicy i zespół przekaźnikowy na
> belce obok akumulatora. Czy oba wentylatory powinny pracować razem na I i
> na II biegu ?
> Jak jest realizowany i bieg ( wolniejszy ) ? Jest jakiś rezystor
>
> Proszę o pomoc, Dawid
>
>
>
> ---
Jasna cholera a juz sie zamierzalem zmienic na T4. Chyba jednak
pozostane przy multiwanie T3 :P
Hmm przynajmniej u mnie w tylnej dmuchawie to padal rezystor ktory jest tam
na niej zamontowany. Mysle ze w T4 jest raczej podobnie.
Pytanie pierwsze - 100% rezystor, jest montowany na dmuchawie :P problem ten
sam co w innych VW a rezystor ten sam idzie nawet do T5. Ostatnio to nawet
wymontowalem z Multivana i zamontowalem w Polo ten rezystor bo byl potrzebny
;) Pompa obiegowa hmm, nie jestem pewien ale czy nie jest to dodatkowe
wyposazenie ? Tu moze byc problem.
PZDr
Adam
-
4. Data: 2010-08-24 07:02:33
Temat: Re: T4 kilka pytań
Od: "Dawidus" <d...@o...pl>
Otóż okazuje się, że nie ma rezystora.
Na i biegu przekaźniki łączą wentylatory szeregowo a na 2 przełączają już
normalnie - równolegle.
Reszty nie wiem.
Dawid
---
avast! antywirus: Wychodzace wiadomosc czysta.
Baza sygnatur wirusow (VPS): 100823-1, 2010-08-23
Przetestowano na: 2010-08-24 07:02:34
avast! - copyright (c) 1988-2010 ALWIL Software.
http://www.avast.com